• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.660
200
Berkel en Rodenrijs
Wij vinden foutloze content op onze site heel erg belangrijk, maar soms sluipen er her en der toch taal- en spelfouten in.

In dit topic kun je deze fouten melden, wij gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag.

Specificeer de gevonden fout en vermeld daarbij ook de betreffende URL.

Hartelijk dank!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ik zie de mentions gewoon prima.
Let wel op dat dit topic over de Carclean website gaat en niet over het forum.
Even voor alle duidelijkheid:

Algemene opmerkingen over de webshop:
https://forum.carclean.com/threads/opmerking-bij-nieuwe-website.17409/

Taal- en spelfouten (in de webshop!) gaan hier (dit topic):
https://forum.carclean.com/threads/...-de-site-gevonden-meld-ze-in-dit-topic.20465/

En opmerkingen over het forum (zoals deze over die mentions) horen hier:
https://forum.carclean.com/threads/nieuwe-forum-online.15689/
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover en Tim
Op de pagina "mijn verlanglijst" staat kopiër geschreven ipv kopiëren.
Mijn-verlanglijst.png
 
Bedankt voor jullie bijdragen! In overleg met Tim is besloten, dat de vermelding CE-markering (of certificering) weggelaten wordt, omdat een apparaat überhaupt niet in de EU verkocht mag worden als het niet voldoet aan de CE-maatstaven. De vermelding voegt dus niets toe. Om over de juiste term maar te zwijgen (ik begrijp je uitleg hoor, Mtyn, correct!).
 
Ik wilde een verlanglijst aanmaken op mijn mobiele telefoon. Toen viel mij het volgende op:

1642628052334.png
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik had een verlanglijst gemaakt, maar wilde achteraf die naam veranderen voor mijn herkenbaarheid. (Ik heb er meerdere).
Dit is prima mogelijk door de verlanglijst te selecteren en dan de naam aan te passen.
In die aanpassen-mode wordt er meteen een button getoond om e.e.a. te bevestigen / op te slaan.
Ik denk dat de tekst Bespaar helaas verkeerd vertaald is en dat het moet zijn Opslaan of iets van die strekking.

Carclean correctie.JPG
 
Op de website van Gyeon Quartz Nederland gaat iets fout.

Wanneer je inlogt met een iOS tablet en op de homepage rechtsboven op het menu klikt, dan opent zich een nieuw scherm.

Wanneer je nu met je iOS tablet daar het woord PRODUCTS selecteert gebeurt er niets....

Wanneer je hetzelfde doet met een Android device, werkt dat wel een opent een nieuw scherm.

Melden op die site is klote. Moet je telefoonnummer en bedrijfsnaam achterlaten.

Hoop dat jullie er wat mee kunnen. (Anders blijft het waardeloos). Ha ha ha.

Fijne dag,

Robert-Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Elva Chan
Merkte laatst op dat het woordje Gyeon op het forum meteen een hyperlink wordt.. die naar een foutpagina gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit viel mij ook op, niet alleen bij Gyeon maar ook bij monello en wellicht nog meer merken. Dit komt doordat de hyperlink eindigt op ‘.html’ wat niet juist is bij het filter (in dit geval /nl/merken/monello). De juiste vertaling van een merk naar een hyperlink zou dan ook niet moeten eindigen op .html.
 
Bij de omschrijving van Aquafobia.

QUOTE
Coaten in een handomdraai

Acquafobia is een wet coat die je wel heel makkelijk aanbrengt. Opsprayen na het wassen en daarna direct afspoelen met een harde waterstraal of je hogedrukreiniger afspuiten. Het resultaat: sterke waterafstotendheid!
UNQUOTE

Opsprayen na het wassen en daarna direct afspoelen met een harde waterstraal of MET je hogedrukreiniger afspuiten.
Een andere optie zou zijn het woord afspoelen verwijderen uit die zin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Elva Chan
Weet niet of dit bij meerdere producten is, maar ik kan de Stjärnagloss Gummi niet toevoegen aan mijn verlanglijst. Ook als ik zoek op artikelcode, krijg ik geen hits.
Als ik bij het product zelf klik op het hartje voor toevoegen aan verlanglijst, brengt hij mij naar mijn accountpagina.
1655883176057.png


*Edit; Het lijkt bij meerdere producten zo te zijn. Probeerde zojuist de Gyeon Q2 Rim toe te voegen aan de verlanglijst. Zelfde euvel.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: evn35 en Elva Chan
Weet niet of dit bij meerdere producten is, maar ik kan de Stjärnagloss Gummi niet toevoegen aan mijn verlanglijst. Ook als ik zoek op artikelcode, krijg ik geen hits.
Als ik bij het product zelf klik op het hartje voor toevoegen aan verlanglijst, brengt hij mij naar mijn accountpagina.
Bekijk bijlage 155319

*Edit; Het lijkt bij meerdere producten zo te zijn. Probeerde zojuist de Gyeon Q2 Rim toe te voegen aan de verlanglijst. Zelfde euvel.
Ik heb er zelf ook last van gehad en ben erachter gekomen dat toen (vooral voor de vaderdagsactie) het werkte om het product aan je winkelwagen toe te voegen en vanaf daar naar je verlanglijst.
Misschien iets meer werk maar zo kom je er wel.