• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tapatalk en webforum

wackid

Detailing trainee
10 jun 2014
26
35
Kan het zijn dat sommige topics niet in Tapatalk worden geüpdatet? Zoals het "Monello!" topic. Ik krijg wel een update in de tijdlijn van Tapatalk maar het jongste bericht is van 2012.
 
Het werkt ergens niet optimaal inderdaad, het probleem is dat Tapatalk die plugin maar niet update. Dus we zitten met een oude versie, erg vervelend.
 
En nu we toch in de 'zeurmodus' zitten. Het is erg vervelend dat alinea's niet worden weer gegeven In de post. Misschien is hier nog iets aan te doen?
 
Wij kunnen helaas helemaal niets met de Tapatalk plugin, deze wordt 'kant-en-klaar' aangeleverd, maar de ontwikkelaar schiet gewoonweg niet op. :(
 
Eindelijk is er een nieuwe versie beschikbaar en deze heb ik vanmiddag geïnstalleerd. Geen idee of de problemen nu opgelost zijn, maar ik hoop van wel. ;)
 
Nu op het nieuwe forum is Tapatalk ook weer actief en ik hoop dat Tapatalk met de nieuwe software beter zal werken. Ik vermoed van wel, want aan deze versie wordt veel vaker gewerkt.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Werkt idd weer prima, beter dan eerst!

Voorheen kon ik in bijv. het beadingtopic niet verder dan pag. 99 kijken. Nu kan ik alle posts zien! :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 
Omdat er veel over (geklaagd) word en het ook gewoon zwaar irri is, een kleine How To van hoe je dat nou uit zet. Misschien is filteren een betere optie maar misschien dat het gewoon bij de forum regels moet

Voorbeeld van op een Iphone met TapaTalk

U klikt rechts onderaan op "IK"

9c9610a6558764d6b5dcbae9cee3b82c.png


Dan kom je in dit menu uit:
d1e0e3f0673f431652150674b53e1ab4.png


Druk op "Handtekening" die in rood is omcirkelt. En je kom vervolgens in het volgende submenu:

649cf848310d1da2b1b613b01258b849.png


Wat nu rood is omcirkelt word vriendelijk verzocht om erop te klikken/drukken/swipen om het vervolgens uit te zetten en zo een hoop ergernis van mede forum gebruikers te voorkomen. Als u daar dan op drukt ziet het er als volgt uit:

f8685188c9d385bacc74246b25342fc8.png


Ga vervolgens terug en iedereen kan genieten van een handtekeingen loos onderschrift na elk getypt bericht.