• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tapijt reiniger gebruiken voor vlekken in bekleding?

J3b0ytuintj3s

Detailing rookie
28 aug 2019
3
15
29
Friesland
Goedenavond!

Ik heb even een vraag misschien kan iemand mij uit de brand helpen..

Ik heb vlekken in mijn bekleding en vloermatten en nu kan ik een tapijt reiniger huren bij de bouwmarkt maar wat voor schoonmaak middel adviseren jullie om door het water te doen?

En hoe is dit het beste aan te pakken kwa schoonmaken In borstelen of in wrijven met een doek?
 
Je zou een reinigingsmiddel zoals hierboven kunnen sprayen op de bekleding en matten en dit even laten inwerken. Vervolgens nog wat bijsprayen en gaan borstelen met een zachte borstel zoals een paardenhaarborstel.

In de machine doe je schoon water welke je dus opspuit en meteen weer afzuigt. (Tezamen met het vuil en residu)
 
  • Leuk
Reactions: J3b0ytuintj3s
Ik gebruik meestal gewoon APC in 1:10 verhouding. Wel een speciale van Meguiars geloof ik, die schuimt niet zo in de extractor.

Eerst insprayen, borstelen en dan met lauw warm water schoon spoelen met de extractor.
 
  • Leuk
Reactions: J3b0ytuintj3s