• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tapijtreiniger huren

Distinctive

Detailing rookie
1 jun 2012
23
2
Binnenkort wil ik een tapijtreiniger huren om het interieur van de Panda eens grondig aan te pakken. Is dit hetzelfde als een extractor? Welk schoonmaakmiddel kan ik het beste gebruiken en zijn er nog meer tips?

Is inderdaad hetzelfde. Waar je even op moet letten of je het juiste (smalle) mondstuk erbij krijgt.
Bij de verhuurder kunnen ze je meestal ook aan het juiste schoonmaakmiddel helpen. Kosten ong. 10 eruo.

Gewone APC gaat enorm schuimen. Zou ik niet doen tenzij je een schuimparty wil houden. De APC Plus van Meguiars's kan wel, maar die is niet meer op voorraad. Het mondstuk voor bekleding is een stuk smaller dan van een normale stofzuiger en doorzichtig.

Indien je genoeg voorraad (normale) APC hebt, dan deze ( al dan niet verdund ) op het tapijt spuiten en de tapijtreiniger alleen vullen met lauw water.