• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tapijtreiniger, stoomreiniger, of waterstofzuiger

Deebo

Detailing addict
6 mrt 2014
93
55
Welke van de 3 is nu eigenlijk het beste?
Een extractor is eigenlijk een tapijtreiniger toch?
Op de site van bv Boels denk ik dat ik de tapijtreiniger nodig heb,
voor een stoffen interieur proper te maken?
 
een tapijtreiniger is inderdaad een extractor.
Een extractor is dus ook een waterstofzuiger, maar die heeft ook een spuitmondstuk waarmee je het kuisproduct op je zetel kan spuiten...
zoiets:

file3.jpeg
 
Wauww!! Dit werkt echt geniaal zo te zien..

Ik denk dat ik ook eens op zoek ga naar dit soort apparatuur, heeft iemand hier ook een aanrader voor misschien?

Momenteel heb ik dezelfde problemen met mijn achterbank dit vanwege vieze vlekken door mijn hond, het is dan wel een extra auto dus hij is ervoor gemaakt :p maar toch prettig om dit zo nu en dan eens bij te houden..
 
Wauww!! Dit werkt echt geniaal zo te zien..

Ik denk dat ik ook eens op zoek ga naar dit soort apparatuur, heeft iemand hier ook een aanrader voor misschien?

Momenteel heb ik dezelfde problemen met mijn achterbank dit vanwege vieze vlekken door mijn hond, het is dan wel een extra auto dus hij is ervoor gemaakt :p maar toch prettig om dit zo nu en dan eens bij te houden..


Ik heb een Puzzi 8. Bevalt mij erg goed. Kost 450 op internet
 
  • Leuk
Reactions: Bert Merks