• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Te gekke Waxaddict actie!

E

Etterual

Guest
Het was geen standaard voorraad die onderweg was naar ons maar het was deze super actie! Bij aankoop van een Waxaddict Wax ontvang je in maart en april gratis een Fo Show Spraywax en een Shampoo!

*Bestel in onze webshop wel de actiebundel!

Waxaddict wax actie.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie actie! Ik sta op het punt wat te bestellen, maar kan iemand iets zinnigs zeggen over het verschil tussen gewone Vitreo en de Fluor versie?
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Het is een leuke gimmick van Waxaddict dat je met blacklight ligt leuke effecten kunt creëren. Normaal gesproken zie je er niets van en vandaar ook dat de prijs gewoon hetzelfde. Het zijn wel limited edities dus die komen als het goed is niet nog een keer.
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Thanks @Dibbuz ,
Zie je het ook enige tijd na het aanbrengen in blacklight? Of is het puur de eerste keer?
Heeft het ook negatieve invloed? Bijvoorbeeld op de houdbaarheid? Of juist positief?
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Zou geen negatieve invloed moeten hebben. Helaas zelf niet kunnen testen omdat ik die wax niet heb. Vind het zelf erg leuk verzonnen en weer eens iets anders.
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar het gebruik van deze producten! Toch een leuke extra! De candygloss stond al een flinke tijd op het verlanglijstje...! Goede timing nu met deze actie!!
 
De Candygloss staat ook al een hele tijd op mijn lijstje. Even afwachten of ik 'm toevallig als verjaardagscadeau krijg en anders ook maar eens bestellen :)
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
nadeel is dat ik de vitreo al heb
en kheb al twee flesjes extra shampoo en fo show ook die staan te wachten...
denk dat ik spijtig genoeg deze actie ga moeten overslaan
twijfel al eventjes over de subzero maar...