Afgelopen weekend samen met Dibbuz een Mercedes Benz SLK aangepakt, weer een ouderwetse team-up dus. ^
De SLK is volgends de klant een echte liefhebbersauto, maar 1 blik op de lak deed onze ogen zowat uit de oogkassen ploppen 8o
Ik heb de SLK al een week eerder gewassen en gekleid omdat we het anders niet zouden redden qua tijd (ik moest werken s'avonds met de band, dus s'middags vroeg weg)
Sorry Dennis :schaam
Plan van aanpak 17-10-2010
- wassen met Meguiars Shampoo Plus
- kleien met Dodo Juice + Meguiars Last Touch
- roterend polijsten met
-
- banden met Meguiars Super Degreaser ontvet
-
Goed, tijd voor foto's.
Zo zag de auto eruit bij aankomst 8-())
Ook heeft Dennis een gedeelte gewetsand, zowel machinaal als handmatig.
Hiervan hebben een video gemaakt.
LET OP! DENNIS EN IK ZIJN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR ENIGERLEI SCHADE VOORVLOEIEND UIT HET ZELF PROBEREN VAN WETSANDEN OP WELKE MANIER OOK.
OOK ZIJN DE FILMPJES NIET EDUCATIEF BEDOELD. HET IS PUUR EEN DEMONSTRATIE. DE WERKWIJZE IS VOOR IEDER ANDERS.
Machinaal wetsanden
Handmatig wetsanden
En een filmpje over het opwekken van emotie bij het verwerken van de wax.
Helaas heeft Dennis per ongeluk de telefoon op z'n kant gehouden, sorry :schaam
De SLK is volgends de klant een echte liefhebbersauto, maar 1 blik op de lak deed onze ogen zowat uit de oogkassen ploppen 8o
Ik heb de SLK al een week eerder gewassen en gekleid omdat we het anders niet zouden redden qua tijd (ik moest werken s'avonds met de band, dus s'middags vroeg weg)
Sorry Dennis :schaam
Plan van aanpak 17-10-2010
- wassen met Meguiars Shampoo Plus
- kleien met Dodo Juice + Meguiars Last Touch
- roterend polijsten met
-
- banden met Meguiars Super Degreaser ontvet
-
Goed, tijd voor foto's.
Zo zag de auto eruit bij aankomst 8-())
Ook heeft Dennis een gedeelte gewetsand, zowel machinaal als handmatig.
Hiervan hebben een video gemaakt.
LET OP! DENNIS EN IK ZIJN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR ENIGERLEI SCHADE VOORVLOEIEND UIT HET ZELF PROBEREN VAN WETSANDEN OP WELKE MANIER OOK.
OOK ZIJN DE FILMPJES NIET EDUCATIEF BEDOELD. HET IS PUUR EEN DEMONSTRATIE. DE WERKWIJZE IS VOOR IEDER ANDERS.
Machinaal wetsanden
Handmatig wetsanden
En een filmpje over het opwekken van emotie bij het verwerken van de wax.
Helaas heeft Dennis per ongeluk de telefoon op z'n kant gehouden, sorry :schaam