• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Teer verwijderen uit de lak kleur wit

Jackie

Detailing addict
17 mei 2009
62
52
Goedemiddag,
ik heb een vraag mogelijk weet jullie hoe ik dit probleempje kan oplossen. Mijn achter bumper heeft tegen een paaltje staan die waarschijnlijk behandelt is met teer. Dit heb in niet gezien en de auto heeft waarschijnlijk 24uur tegen dat paaltje gestaan. Het resultaat is dat ik nu twee gele plekken in mij lak van de achter bumper zit die ik niet kan wegpoetsen.
Weet iemand hoe ik die twee lelijke plekjes weg kan krijgen?
Of is de teer definitief in de lak gedrongen en krijg im de vlekjes niet meer uit de lak?

mij hoor graag of iemand een oplossing heeft. Bedankt alvast voor het meedenken.
 
Ik neem even aan dat je met ''wegpoetsen'' bedoeld dat je er met een doekje en een sopje overheen bent gegaan?

Ik parkeer mijn auto meestal niet tegen paaltjes, maar mocht dit het geval zijn, zou ik geen teer verwachten. :p Bij een stalen paaltje zou het roest kunnen zijn, bij een houten paaltje waarschijnlijk hars, etc.
 
hierbij een foto. Ik heb het geprobeerd weg te poetsen met poor boy.
 

Bijlagen

  • 590C9F79-0A87-4AB0-84B7-A2CD0F009A82.jpeg
    590C9F79-0A87-4AB0-84B7-A2CD0F009A82.jpeg
    48,3 KB · Weergaven: 176