• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Teflon lakververzegeling?

Skip 59

Detailing rookie
24 nov 2010
5
0
Hallo,
Bestaat er een teflon lakverzegeling die je na alle behandelingen kan opbrengen om een langdurige beschermlaag te krijgen?
Of is na het in de was zetten geen verdere behandeling noodzakelijk.

teflon is een broodje aap verhaal, een goede voorbereiding zorgt ook voor de beste resultaten.
Een goede wax op een goed geprepareerde ondergrond houdt erg lang!

Is al vaker voorbij geweest,
maar zoals Ivo zegt .... leuk geprobeerd maar het is het gewoon niet :(
Volg het stappenplan en je bent net zo ver ( en scheelt je boel centjes gezien je dan zelf vaker kan doen voor zelfde geld als je kwijt zou zijn voor zo'n 'Amazing Mike beurt'

ik heb toevallig via via een waxoyl setje bemachtigd, is ook niets meer dan een "spons" met een zakje erin waar de waxoyl inzit...
zwaar overtrokken dus...
en daar betaal je dan €300+ voor.......?!
doe ik het VEEL liever zelf voor :ja

whaha, eehmz... bijna....
ga 'm op m'n pa's Transporter T5 smeren denk ik, kijken wat t doet
(25-30k km/jaar, weinig gelegenheid tot wassen)

Tuurlijk wel. Billy Mays (uit je avatar) daarentegen..... niets dan goeds over de doden....
Om nog even wat on-topics te zeggen: teflon werkt alleen echt goed als je het thermisch aanbrengt. Oftewel; je hele auto in de oven en er een laagje teflon op bakken. Jij liever dan ik ;)