• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ter kennismaking

moyka

Detailing rookie
26 jan 2011
3
0
Hallo allen ; Ik ben nieuw hier op het forum , Mijn naam is Danny 40 jaar en ik woon in frankrijk , ik wil hier een proffesionele auto cleaning beginnen , dit zal zeker niet mee vallen , daar ik vanaf zero moet opbouwen , daarom dat ik hier eens rondkijk en probeer te leren van jullie , dus alle info welkom omtrend cleaning en hoe een bedrijf op te starten . ik rij een peugeot 306 diesel [ een echt goede auto ] maar m'n voorkeur gaat naar de vw r32:

Welkom,

Ook in Frankrijk wordt gedetaild :jippie :cool
Lekker veel lezen en er zijn vast ook forumleden die kunnen helpen met vertalen (mocht dat nodig zijn)

Hans

Het slagen van een professionele auto cleaning in Frankrijk zal in grote mate afhangen van van het gebied in Frankrijk. Ik kom met regelmaat in de Allier en ´d Auverge, het platte land, en daar zal het weinig kans van slagen hebben. In grotere steden zoals Clermont Ferrand, Paris, Lyon en/of Vichy heeft het denk ik meer kans van slagen. Ik weet niet of je al lang in Frankrijk woont, maar de gebruiken tussen de Fransen onderling verschillen behoorlijk van hoe wij Hollanders met elkaar omgaan. In vergelijk met de Fransen zijn worden Nederlanders vaak ervaren als te direct en bot.

mercie tout ; naar dat ik een cleaning bedrijf op zet , handel ik met m'n franse zwager in 2e hands auto's die ik nu erg onproffesioneel schoon maak maar , maar de markt is hard en de fransen werken niet graag , vandaar ik me met dit aspect cleaning me wil onderscheiden en dus onze wagens er beter bij staan , verder is hier in cherbourg maar 1 pro die cleand en die doet het met bio schoonmaak middelen [ sineo ] de vraag is is het een serieuse concurent : ik ben niet altijd in staat direct te antwoorden ; daar ik veel onderweg ben

gr Danny

Welom hier Danny!

Goed dat je je wilt onderscheiden. Wat wordt je plan van aanpak met het detailbedrijf? Hoe ga je dit opzetten?
Wil je de detailbehandeling standaard bij elke tweedehands auto of wordt het een extra optie? Denk je dat de Fransen hiervoor zullen vallen en daarmee de frictie tussen zoektocht en aankoop hiermee verkleind wordt ofwat?

Sorry voor gelijk zoveel vragen, ben benieuwd juist;)

welkom, hoop voor je dat het gaat lukken in frankrijk want was altijd van mening dat ze daar niet zoveel om autos gaven aangezien er maar weinig fransen rond rijden zonder deuken.