• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Terug naar auto's

Jari

Detailing trainee
4 feb 2018
3
25
27
Den Haag
Hallo allemaal,

Ik ben Jari
Ik heb 2 jaar geleden een opleiding schadeherstel gedaan die ik niet heb afgemaakt. Na de opleiding heb ik me rijbewijs kunnen halen, hierna heb ik een zwarte VW Polo gehaald en toch maar weinig aan gedaan in verband met tijd. Nu 2 jaar later is daar een zwarte VW Golf IV bijgekomen en heb ik toch de autoverslaving weer te pakken. Op het moment hou ik me dus vooral bezig met mijn Polo , Golf en natuurlijk de hele collectie aan middelen verzamelen.
Ik zit al een tijdje als gast rond te kijken op het forum en besloot uiteindelijk toch maar een account te maken , bij deze dus.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Welkom op het forum!

Foto’s zijn altijd leuk;)

Veel plezier op het forum genoeg leesvoer tips en tricks!
 
image.jpeg

De Polo
image.jpeg

De Golf IV
Toch 2 wat oudere foto's van de auto's , ik zal zorgen dat er binnenkort wat nieuwere/betere foto's zijn
Zoals te zien hebben ze allebei nog flink wat aandacht nodig.