• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

The Beast - Groene Polo 1.4 1996

The Beast

Detailing rookie
2 apr 2009
52
0
Gisteren voor het eerst een compleet auto exterieur detail. En het is de groene polo van een vriend van mij.

*Wasbox afgespoten (was niet super vies)
*Meguiar's Klei en quick detailer
*Autoglym engine cleaner
*Meguiar's UC
*LCC Oranje
*PB SSR 1
*LCC White
*Meguiar's NXT
*PB Trim restorer (stootlijsten, motorruimte, raamrubbers, grills)
*Meguiar's Endurance High Gloss gel op banden (Sample pack)
*Weer afgespoten met alleen water voor de polijst stoffen
*afgedroogd Meguiar's watermagnet
*Afgerond met Dodo redmist

Meguiar's UC werkte best wel goed op deze polo:)^ , na een test spot gedaan te hebben. Oranje pad met UC, hoeft daarna eigenlijk niet meer met SSR1 en white d'r over. De verschil was bijne niet te zien.,^^ PB trim restorer voor het eerst gebruikt, echt super spul:heart_eyes: . Heb ook de motorruimte d'r mee gedressed na (weet niet of ik het daarvoor kan gebruiken, ik dacht rubber slangen :grinning: dan maar doen) De diepere krassen had ik niet allemaal uit kunnen halen.
Redmist ook voor het eerst gebruikt, werkt echt lekker en die glans WOW8-o Ik ben zelf heel tevreden met de resultaat, het kon wel beter vind ik. Langzamerhand ervaring opbouwen:cool:

Hier de foto's:

P1040032Large.jpg


Als je goed kijk zie je waar de swirls stoppen. Ik moet nog leren hoe ik betere foto's kan maken.:confused:
P1040035Large.jpg

P1040041Large.jpg

P1040038Large.jpg

P1040043Large.jpg

P1040042Large.jpg

P1040044Large.jpg

P1040046Large.jpg

P1040045Large.jpg

P1040049Large.jpg

P1040048Large.jpg

P1040050Large.jpg

P1040051Large.jpg


Bedankt voor het lezen!
 
die staat weer te glimmen.
ik heb vroegaa ook zo'n polo gehad maar dan in het rood, fijn karretje


maar wat is er met de velgen gebeurd???
 
Bedankt allemaal voor jullie motiverende commentaars.:grinning:

Toen ik die foto van de grill maakte had ik nog geen TR d'r op inderdaad, vergeten:klap

Die velgen hebben roest plekken en zijn heel wat beschadigd, jammer voor de foto's, doen mijn ogen ook pijn.:sob:

Vandaag nog een Alfa Twin Sparks gedaan van 1996 volgens mijn, een rode8-()) Was wel een grote klus. Komt in een nieuwe topic.