• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

The Bone

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
The Bone is een spons met een microvezelvelletje.
Omdat mijn kleine handen gauw uit een washmitt schieten was ik op zoek naar wat anders en kwam ik uit bij The Bone:

Deze spons ligt echt zalig in de hand en bevalt diepe vezels waar het vuil ingesloten kan worden:

Naast het feit dat het beter in de hand ligt dan een washmitt neemt hij ook veel meer water op dan een mitt, even knijpen en je hebt weer genoeg water en dus minder kans op waskrassen.

Getest op mijn Leon met Meg's Shampoo Plus.

Meer dan genoeg water dus.
Absoluut mijn favoriet om de Leon te wassen.
1 minpuntje, achter de deurgrepen is het wat lastig maar daar gebruik ik nu de washmitt voor die tevens ook gebruikt wordt voor de onderkant van de deuren en de bumpers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een aaibare spons! Ik krijg meteen spijt dat ik hem niet mee heb besteld bij mijn bestelling van dit weekend.
 
Patrick zei:
Ziet er mooi uit stuk goedkoper ook dan washmit maar die vindt ik zelf toch wel handig.
Deze is prijstechnish zéér interresant, absoluut geen miskoop!
 
Toen ik laatst in B'hoek was, heb ik deze ook gekocht. Inmiddels een paar keer gebruikt en kan niet anders zeggen: top! :cool: (nog bedankt Tim!). Ben het volledig eens met TS. M'n nagenoeg nieuwe PB washmitt is gelijk 'gedegradeerd' voor de wielen. De vezels zijn in mijn ogen ook langer dan bij de PB washmitt.
 
Ziet er goed uit, lijkt me een handzaam ding om naast de washmitt te hebben (staat inmiddels op de verlanglijst)
 
Dit ziet er best wel goed gerief uit. Komt op mijn verlanglijstje!

Hoe is the bone in vergelijking met een schaapswollen handschoen? Even zacht voor de lak?
 
-Vanquish- zei:
Dit ziet er best wel goed gerief uit. Komt op mijn verlanglijstje!

Hoe is the bone in vergelijking met een schaapswollen handschoen? Even zacht voor de lak?
Allebei even veilig voor de lak, het voordeel van The Bone is dat ie de volledige was mee kan draaien in de machine, een wollen handschoen mag jet absoluut NIET centrifugeren en hij ligt voor mij beter in de hand.

Voordeel van de handschoen is dat ie makkelijker ergens tussen kan.
 
thanks voor de tip, ziet er goed uit en vooral makkelijk te hanteren, want dat vind ik bij die washandschoenen niet altijd even goed!
Deze kan je tenminste goed vastpakken.
 
Gisteren ook The Bone mogen ontvangen en gelijkt gebruikt!. Vind hem lekkerder werken dan een washmit,.maar das persoonlijk natuurlijk!:)^
 
Klein vraagje voor de mensen die The Bone hebben en gebruiken. Zou ik me nog een Mothers lambswool washmitt kopen of niet? Oorspronkelijk was ik van plan om zowel The Bone als de Mothers mitt te kopen, maar ergens denk ik dat als ik erg tevreden ben over The Bone, ik de Mothers mitt niet dikwijls meer ga gebruiken en voor de prijs van de Mothers mitt kan ik andere leuke dingetjes kopen :)
 
Ik heb beide ,maar eerlijk gezegd gebruik ik nog steeds liever een wash-mitt.
Hiermee heb ik meer contact gevoel met de lak.
Niet dat de Bone slecht is ,maar ik vind em beetje onhandig op bepaalde plaatsen ,beetje verhoogd risico op vallen.

Dus als ik jouw was zou ik nog steeds voor beide gaan ,desnoods pak je de bone voor winter seizoen en de mothers voor in de zomer..:)^
 
Dan bestel ik ze inderdaad maar beide. Anders ga ik het me achteraf toch beklagen dat ik de mothers niet meebesteld heb, net zoals ik het me nu beklaag dat ik de Bone niet mee besteld heb vorige keer :p
 
ik gebruik de meg washmitt maar stop er eigenlijk nooit m'n hand in
ik vouw de zwarte rand naar binnen of naar de bovenkant
vind dat niks met de hand erin
als die op is komt er ook zoeen denk ik, lijkt me wel wat