Hoi allemaal,
eigenlijk was het niet de bedoeling dat deze auto zover behandelt zou worden!
maar ja...
schoonvader vroeg of ik zijn tweede autootje waarin hij zijn hondjes vervoert eens schoon wou maken.
het is een bestel wagentje en de bagage ruimte was niet nodig.
och ja hoor...dat doe ik wel...eitje...hij staat ook voor ons altijd klaar....kleine moeite
en daar is tie dan..
zegt mijn zoon van 8....ga je de frog van opa doen!!!
het kleurverschil in motorkap en voorscherm..
en de andere kant...
toen maar begonnen met hetgeen waarvoor hij kwam......de binnenkant!
nou dat viel nog ff tegen...omdat het al een oude auto was heb ik de bekleding alleen gestofzuigd..de modder van de bodem geschept en het dashboard gereinigd met blue wonder en gevoed met AG vynil en rubber care.
geen foto's van de bekleding...in de haast vergeten..wel van het dash
daarna de auto gewassen. eerst de hogedruk reiniger heen gehanteerd om het ergste vuil te verwijderen. daarna de wielen behandeld met de AG enigne cleaner
ik had nog wat produkten van SYSTEM staan en ik had nog wat tijd over en omdat de frog toch wel wat bleekjes zag, toch maar besloten om de polish te testen
de nederlandse teksten zijn duidelijk
voor de test even wat teer en wat andere onduidelijke vlekken weggehaald met wasbenzine en daar schrok ik al hevig van
wat moet een licht polijstend middel met die lak gaan doen?????? ik poets niet machinaal dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken
1 helft 1 keer behandeld met de system polish (rechts)
hier rechts 2 keer behandeld met system en links met AG paint renovater en super resign polish
ik vind de kleur verkregen door SYSTEM dieper dan de AG produkten..echter de krasjes verdwijnen beter met de paint renovator...maar die is daar dan ook voor bedoeld
daarna de rest van de auto behandeld met de system polish en de bandjes in de foam gezet van valma....
echter voordat deze goed ingedroogd was, werd de auto opgehaald....
trims nog gedaan met AG bumper care
hier de laatste foto's
al met al met de hand een (vind ik) verbluffend resultaat, dit maakt me wel nieuwsgierig naar een machine resultaat..
system is wat mij betrefd een aanrader.....weet niet wat het kost.....
bedankt voor het lezen!!
eigenlijk was het niet de bedoeling dat deze auto zover behandelt zou worden!
maar ja...
schoonvader vroeg of ik zijn tweede autootje waarin hij zijn hondjes vervoert eens schoon wou maken.
het is een bestel wagentje en de bagage ruimte was niet nodig.
och ja hoor...dat doe ik wel...eitje...hij staat ook voor ons altijd klaar....kleine moeite
en daar is tie dan..
zegt mijn zoon van 8....ga je de frog van opa doen!!!
het kleurverschil in motorkap en voorscherm..
en de andere kant...
toen maar begonnen met hetgeen waarvoor hij kwam......de binnenkant!
nou dat viel nog ff tegen...omdat het al een oude auto was heb ik de bekleding alleen gestofzuigd..de modder van de bodem geschept en het dashboard gereinigd met blue wonder en gevoed met AG vynil en rubber care.
geen foto's van de bekleding...in de haast vergeten..wel van het dash
daarna de auto gewassen. eerst de hogedruk reiniger heen gehanteerd om het ergste vuil te verwijderen. daarna de wielen behandeld met de AG enigne cleaner
ik had nog wat produkten van SYSTEM staan en ik had nog wat tijd over en omdat de frog toch wel wat bleekjes zag, toch maar besloten om de polish te testen
de nederlandse teksten zijn duidelijk
voor de test even wat teer en wat andere onduidelijke vlekken weggehaald met wasbenzine en daar schrok ik al hevig van
wat moet een licht polijstend middel met die lak gaan doen?????? ik poets niet machinaal dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken
1 helft 1 keer behandeld met de system polish (rechts)
hier rechts 2 keer behandeld met system en links met AG paint renovater en super resign polish
ik vind de kleur verkregen door SYSTEM dieper dan de AG produkten..echter de krasjes verdwijnen beter met de paint renovator...maar die is daar dan ook voor bedoeld
daarna de rest van de auto behandeld met de system polish en de bandjes in de foam gezet van valma....
echter voordat deze goed ingedroogd was, werd de auto opgehaald....
trims nog gedaan met AG bumper care
hier de laatste foto's
al met al met de hand een (vind ik) verbluffend resultaat, dit maakt me wel nieuwsgierig naar een machine resultaat..
system is wat mij betrefd een aanrader.....weet niet wat het kost.....
bedankt voor het lezen!!