• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Thijs stelt zich even voor

Thijs

Detailing addict
5 jan 2010
110
62
goede middag.

Ik lees al een lang tijd mee op dit forum met veel plezier en ik heb er ook al veel van geleerd..
Dus ik dacht ik zal me een aanmelden en me natuurlijk dan ook even netjes voorstellen

Ik ben dus Thijs, ik ben 24 lentes jong en kom uit Nuenen, dat licht tussen Eindhoven en Helmond in.
Ik heb sins een tijd een nieuwe hobby er bij, en dat is auto detailen.. ik doe het graag en veel :lol
Zelf rij ik in een Bmw E30 in de orgineele kleur calypsorot,
een erg mooi kleur die je weinig ziet !
Er is al veel gedaan aan de auto (zie hier onder voor foto`s)

a8v3q.webp

2zqvrkj.webp

Ik heb nog niet zo veel poets spullen, mijn collectie bestaat uit merken van PB, Dodo, Meg`s, Auto glym en Collinite

Natuurlijk wil ik mijn collectie graag uit breiden met de tijd.. en een dap staat ook op verlang lijstje:jippie

groetjes

een "oude" bekende!
Ook welkom hier Thijs!

(voor alle anderen: de E30 op de foto's hierboven is mijn "ex" ;) )

dank jullie allemaal voor het hartelijk welkom !

@ eelco.. mja ik lees hier al een tijdje rond.. :-b
tja je hebt een passie voor je auto niet he o:-)

@ de rest ik zal binne kort een show off maken, van mijn kleien collectie.. en binne kort wat nieuwe dingen bestelen/kopen :ja

Een DAP..moet je doen
Daar ga je geen spijt van krijgen:-)^
Welkom op dit forum
en nog veel lees en..poetsplezier
BTW...Mooie Beemer