• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tijd om voor te stellen

Rowen93

Detailing chief
2 nov 2015
123
88
Tilburg
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rowen, ben 22 jaar en kom uit Tilburg. Ik ben al een hele tijd aan het meelezen op dit forum en me toen ook ingeschreven, alleen is het er nooit van gekomen om mezelf voor te stellen, dus bij deze:). Op mijn 16de werd mijn scooter al wekelijks gewassen en regelmatig opnieuw in de wax gezet.
Ook heb ik vanaf mijn 15de gewerkt bij een verhuurbedrijf van oude dafjes 33, welke ik ook in nette staat moest bijhouden.
Tegenwoordig heb ik als hoofdzaak onze 2 eigen auto's om bij te houden, een Seat Leon en een Ford Ka van mijn vriendin.

leon.webp

ka.webp

De auto's worden wekelijks tot maximaal om de 2 weken gewassen. Heb een aantal maanden geleden een DAP900 gekocht om de auto's nog netter te krijgen, en hoop dat ik er nu aan toe kom om deze voor de winter en zomer periode te kunnen gaan gebruiken. Momenteel alleen nog bekend met de wax. Heb mezelf wel aangemeld voor de Gyeon demodag omdat ik ook heel erg benieuwd ben naar een coating.

Als laatste wil ik graag iedereen bedanken voor de vele informatie waar ik veel aan heb gehad!

• Leuk
Reacties: iDuc en StijnV
@Kees-sw Dankjewel:) heb de DAP aangeschaft met het idee er vooral de lak mee op te knappen en zo meer correctie uit te voeren als met de hand. Heb de set gekocht inclusief de monello polijstmiddelen en bijbehorende pads. Mijn wax breng ik nogsteeds met de hand aan, gaat naar mijn idee net zo snel/makkelijk.

• Leuk
Reacties: Kees-sw