• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tip/vraag voor de shop wbt levertijden

JPeG

Detailing rookie
21 mei 2008
240
0
Ola ;)

Iedere keer weer sta ik ervan versteld, Je besteld vandaag (niet te laat), en de volgende morgen staan ze al met je bestelling op je deur te bonken.

Die super snelle service is perfect (en misschien zijn we daardoor verwend), maar toch de volgende vraag;

Zelf ben ik, normaal, vaker meerdere dagen van huis en dus niet in staat om een pakketje aan te nemen.

(Hoe moet ik dat netjes formuleren?)

Als ik eens doordeweeks bestel, kan ik dan ergens aangeven/vragen om pas op vrijdag te verzenden om dan zaterdags te ontvangen ?

Van de ene kant begrijp ik dat Tim natuurlijk zo snel mogelijk de bestellingen de deur uit wil (ivm plaatsgebrek), maar vind het ook l*lig voor de bezorger, als die steeds voor een gesloten deur staat (en er doet niemand open, da's erger)

Bezorgen bij buren, die zijn me af en toe iets te nieuwsgierig

Misscien had ik anders moeten vragen via PM, maar misschien hebben meer mensen hier baat bij.

Verder nogmaals, super die snelle service :cool:, mar elk voordeel heb z'n nadeel.


gr.

JP
 
Ben der ook nooit zo weg van als ze mijn paketjes bij de buren afleveren.
Vaak gaat het toch om aardige bedragen daarom laat ik het meestal naar me werk sturen ;)

Maar daar heeft ook niet iedereen de mogelijkheid toe ;)
 
Tjonge jonge jonge, een beetje het contact met de buren versterken en dan ga je ervaren hoe fijn het is.

Pakjes bij ons, pakjes bij hun. Het gaat bij ons heen en weer. Eerlijk gezegd wordt er nauwelijks nog een pakje geleverd op het juiste adres :D

Open anders een postbus, heb je nooit problemen :)
 
Reinder zei:
Tjonge jonge jonge, een beetje het contact met de buren versterken en dan ga je ervaren hoe fijn het is.

Pakjes bij ons, pakjes bij hun. Het gaat bij ons heen en weer. Eerlijk gezegd wordt er nauwelijks nog een pakje geleverd op het juiste adres :D

Open anders een postbus, heb je nooit problemen :)

Ja, als het nou een buurmeisje was van 25jaar, :heart_eyes:

Postbus...,mmm, Postkantoor dan open op zaterdag?
 
ik ben er ook vaak niet , maar we hebben een carport.
ik zet altijd een briefje op de deur, met : indien afwezig graag afleveren onder carport, aangezien ik elke middag om half 1 en 16,15 thuis kom staat het er nooit lang.
en de postbode weet wel hoe ie het on opvallend neerzet

zojuist ook een pakketje ontvangen van Tim$$)
 
Er is toch wel iemand in de straat die je vertrouwt? Gewoon een briefje ophangen:

"Geachte bezorger,

Bij afwezigheid pakketjes a.u.b. afleveren op Nr ***

Bij voorbaat hartelijk dank!
"

Werkt prima... ;)
 
Je kan bij je bestelling opgeven dat het niet bij de buren mag worden bezorgd. Vink je dat niet aan dan mogen kleinere bestellingen (onder de € 50,- ongeveer) ook bij de buren worden afgeleverd.

Voor grotere bestellingen (vanaf € 50,-) moet worden getekend en kan dus alleen bij jezelf worden afgeleverd.

Je kan inderdaad een ander afleveradres opgeven, bijvoorbeeld je werkadres. Voor een aantal lost dit ook het probleem op.

Mocht je niet in staat zijn om het pakket in ontvangst te nemen dan legt TNT je pakket klaar bij het postkantoor. Je hebt dan drie weken de tijd om het pakket op te halen.

We gaan de functionaliteit uitbreiden! Over een paar maanden kan je aangeven wanneer het pakket verstuurd moet worden. Dus zo snel mogelijk, of bijvoorbeeld vanaf een bepaalde datum. Zo kan je een beetje de aflevering van je pakket sturen! Tot die tijd mag je het ook in het opmerkingenveld zetten, wij houden daar dan al rekening mee!
 
Super :cool:

Zal niet zo vaak voorkomen, maar wetend dat het kan :ja

Dit zijn nou van die dingen die de shop tot een klasse apart maken.

Ik zeg;


Rating;
:star :star :star :star :star out of 5
 
JPeG zei:
Moet altijd tekenen voor ontvangst :weetniet

Heb dat over en weer ook wel gedaan hoor, dat ik voor ontvangst teken voor een pakketje van de buren, en andersom.

Volgens mij hoef je niet persoonlijk te tekenen, als er maar iemand tekent voor ontvangst.
 
Theoretisch gezien moet diegene tekenen die aanwezig is bij het afleveradres.
Burenbelevering is niet toegestaan bij pakketten die een handtekening bij ontvangst vereisen.
Echter komt het natuurlijk vaak genoeg voor dat pakketten bij de buren worden afgeleverd die eigenlijk daar niet afgeleverd mogen worden.
Maar goed. De handtekening die je zet is echter alleen voor het ontvangen van het pakket in goede staat.
Daar teken je voor. Een probleem is natuurlijk wel wanneer de postbode verzuimt om een briefje bij je in de bus te stoppen met de mededeling dat het bij de buren is afgeleverd.
Stel je voor: de buren geven het niet aan je door, en jij hebt geen briefje in je bus.
Dus: pakket weg en TNT zegt, tja het pakket is afgeleverd. Jammer dan.

Joost
 
Ga wel ff ophalen vanuit zuid Limburg. 8o 8o

Moet maandag as. toch naar Den Bosch voor een afspraak en dan ben ik toch al halverwege, dus maar afspraakje gemaakt om Carclean HQ te bezoeken.

Bestelling al gereserveerd en zal me vast nog wel wat laten aanpraten..... ;)
 
vandaag ook doos vol weer gekregen van tim en daarvoor moest ik persoonlijk aftekenen....

nu zat daar voor paar 100 euro aan spullen in, dus die heb ik liever ook direct hier, en niet bij de buren, bedoel doosje met paar pads zou ik geen problemen mee hebben maar als het duurder wordt liever niet
 
Ik laat alles altijd op mijn werk afleveren. Mijn werk ligt gelegen op een industrieterrein, dus de TNT bezorgt alleen maar overdag op werkdagen en werktijden.
Aangezien ik al om 07:30 uur paraat ben op de zaak tot 17:30 uur, is het voor mij geen probleem.

Het ene pakketje wordt bezorgd door TNT en het pakketje van de concullega wordt door GLS bezorgd.
Collega's worden soms gek als ze weer een doos met het welbekende witte tape met Carclean.com erop zien :grinning:

Krijg altijd weer pretkriebels in de buik als ze voor de deurt stoppen :-"

Patrick
 
Ben zelf alleen op maandag en vrijdag op de zaak. :-"

Maar wetende dat straks gewoon ff kan aangeven van vrijdag verzenden en zaterdag thuis ontvangen. :)^ :)^ :)^
 
Hehe, we (5 huizen op rij!) hebben hier een goede verstandhouding met elkaar en ook mer de vaste pakketbezorger van TNT. De beste man weet al precies waar ie een lekker bakkie koffie kan krijgen of een koud glaasje sap. ;)
Als het voorkomt dat echt niemand van ons thuis is zet ie het netjes in de schuur, en doet ff een geschreven briefje door de deur. Over service gesproken :cool:

Maar ik stond er laatst ook van te kijken hoor, ik bestel om een uur of 12 's middags het 1 en ander, en de volgende middag had ik het al in handen. Keep up the good work Tim!