• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tips voor/tijdens/na het polijsten?

Larsvanginkel

Detailing trainee
28 mrt 2020
5
48
26
‘T harde
Beste detaillers,

Ik wil graag mijn auto gaan polijsten maar dit wordt mijn eerste keer...
nou heb ik al wat tips gekregen van mijn collega en heb hem het een keer zien doen, maar nou is de vraag zijn er dingen waar ik echt op moet letten? Of zijn er dingen die ik echt moet hebben voor het polijsten?
Alvast bedankt voor al jullie tips en tricks.
 
Hey Lars,

Gebruik even de stappenplannen en de zoekfunctie. ;)

De stappenplannen zijn al duidelijk en er zijn enorm veel topics over "de eerste keer polijsten".
 
Mijn tip: Doe de eerste keer alleen de motorkap en neem daar de goed tijd voor (bijvoorbeeld een halve dag). Dan ga je niet haasten en vergeet je geen dingen. En ohja, maak je pads schoon minimaal elke 2 hits.
 
@Quantoxx : misschien een tip voor u.. kan je boven of onder je stappenplan een link plaatsen naar de zoekfunctie knop...?
denk dat deze functie momenteel is uitgeschakeld gezien het aantal dezelfde terugkerende vragen..:rolleyes:
 
@PA27506 - Een link naar een knop? Ik ben geen IT-held, maar dat lijkt mij niet mogelijk. (Wacht... "U"..? Ik kom ook pas net om de hoek kijken, hoor! :) )

Dit forum heeft al een strakke layout. Als iemand dan het grote vergrootglas-icoon niet kan vinden, dan gaan er meer dingen niet helemaal lekker. :p

Bij elk begin van het warme seizoen komen er een buttload aan nieuwe mensen op het forum. Het probleem is dan (meestal) niet WAAR de zoekfunctie is, maar niet wetende WAT er gezocht moet worden.
Verwijzen naar de stappenplannen is de eerste stap. Als er dan nieuwe vragen ontstaan, zullen deze al een stuk specifieker zijn en dan komt de zoekfunctie goed tot zijn recht.
 
  • Leuk
Reactions: Micha D. en PA27506