• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tja, het zal je maar gebeuren

Remmie

Detailing rookie
23 apr 2010
3
0
Je hoort iets over kleien van een auto :weetniet
En vervolgens ga je een beetje lezen daarover. En blijkt er een zaak in de buurt te zitten die "schoonmaakspulletjes" verkoopt.
Klinkt aantrekkelijk om het eens te proberen. Dus bestelling plaatsen van wat spulletjes. Opgehaald bij het nieuwe pand. :-d

En dan is Remmie verkocht :-" , want dat cleanen in meerdere stappen is toch wel erg leuk/verslavend.
Remmie rijd een Mazda 323Fastbreak (diesel) uit '99 en een bmw E36 die opgebouwd is voor het circuit (en ook nog op openbare weg mag).
Beiden mogen wel een flinke poetsbeurd hebben rofl

Tot zover

Ey Welkom,

Welke kleur heeft je mazzie?
Ik heb gisteren een mazda 323f diesel uit 99 gedetaild,met monello en natty's
echt een superglans.

@BK,
Thanks

@Bassie
Metallic donker groen

Heb hem stukje gepoets (voorscherm) ik wist niet dat ik metallic lak had rofl

Welkom, bij de "chronisch zieken" ....het is een hardnekkig virus waar nog geen virusremmers voor ontwikkeld zijn :lol

Welkom Remmie en sterkte met het opgelopen virus. Beterschap kan ik je niet wensen. Er is geen genezing mogelijk, dus geniet er van. :lol

Tis gewoon een ramp deze "hobby".
Gister weer staan poetsen in het mooie zonnetje :-"

Houd dit ooit op? :lol

@Chris1962

https://forum.Carclean.com/cc_postst6366/BMW-E36-circuit-auto.aspx