• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

FredFR1908

Detailing chief
17 mrt 2016
171
85
31
Zutphen
He,

Een aantal jaar terug had ik hier al eens een account alleen deze heb ik toen der tijd weer eens verwijderd omdat ik er niks mee deed. Maar daar ben ik weer, bleef toch altijd tot mijn verbazing actief mee lezen op het forum.

Maar ik zal mij even voorstellen, ik ben Fred, woonachtig in Rotterdam en rijd rond in een Citroen DS3. :D
Binnenkort ga ik weer met de Rupes aan de gang en zal ik eens wat pics sturen van dat scheurmonstertje.

G0092752_ad2.jpg
 
Welkom terug! DS3 is zeker leuk! Heb hiervoor een Bleu Belle-Ille gehad met een zwart dak...

Nog wel een tip en voorzichtig verzoek: je onderschrift neemt met die lege regels en die mega hoge afbeelding best een hoop ruimte in. Daardoor leest het best storend... (https://forum.Carclean.com/threads/maximum-formaat-afbeeldingen-en-tekst-in-onderschrift.1390/)

Ik ben erg benieuwd naar je show-off!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: FredFR1908
Welkom!
Leuke DS3.

Is dit niet iets voor je...:p
upload_2016-3-18_17-31-33.png
 
  • Leuk
Reactions: FredFR1908
Ja een 1.6 THP, 207 PK.
DS3R , dat gaat wel als de brandweer!

Dat geloof ik best, dat is mooi speelgoed dan hoor. Ik ben ook nog wel wat kleine dingetje van plan om aan te passen maar het schijnt dat ik al aardig tegen ze max aan loop.
Ze zeggen 120 pk, maar rij auto van de zelfde leeftijd met de dezelfde specs compleet zoek of een nipte win. Maar er verschijnt altijd weer een grijns op me gezicht als ik weer weg rij bij het stoplicht! o_O
 
Je hebt tegenwoordig echt niet veel pk's meer nodig hoor om goed mee te komen in het verkeer. Het is overal toch meestal file.
En wat jij gemiddeld dan zo, als ik vragen mag? Ik als ik rustig rijdt red ik net 1 op 16, zeg maar gemiddeld dus 1 op 12 ofzo.
 
Als ik wild wil gaan doen ga ik 1 op 12 wel halen denk ik, zit gemiddeld tussen de 1 op 14/16. Afhankelijk van m'n mood. Meestal na het werk (ploegendienst) is het snel naar huis toe tijd :p

Dus mijn verbruik kan nog zeker een stuk stabieler,....

Wel gebaseerd op 7km stad, 8km 80-weg 7km snelweg.