• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tommiee92's Lupo GTI

tommiee92

Detailing rookie
2 jan 2012
51
0
Ik ben al een tijdje druk aan het detailen, ben regelmatig op een ander detailforum te vinden en het leek me wel eens tijd om me hier ook voor te stellen.

Ik ben Tom, ik kom uit Dieren ( omgeving Arnhem ), nog heel even 19 winters oud en ben in het bezit van een Volkswagen Lupo GTI uit 2001.

De auto is uitgevoerd met origineel Xenon met koplampsproeiers, airco, electrisch en verwarmde spiegels, elektrische ramen, Centrale deurvergrendeling met klasse 3 alarm, ESP en een 6-versnellingsbak.

Het is een 1.6 16V met origineel 125 pk. Die van mij heeft er 142 door wat lichte aanpassingen. Met een gewicht van een kleine 900 kilo is dit kleintje aardig vlot!

Zoals jullie misschien wel kennen, ben ik ook begonnen met Turtle wax en een T-shirt. Ben eigenlijk wel vrij snel overgestapt naar Meguiars en daarna ging er een hele wereld voor me open toen ik Carclean ondekte!

Genoeg geluld, een paar foto's!

2012-01-30114956.jpg


2012-01-30115023.jpg


2012-01-06144315.jpg


2011-11-18164057-125365910.jpg


P1000936.jpg


2011-10-17175234.jpg


2011-10-03135703.jpg


2011-09-26173253.jpg


2011-09-26173317.jpg


d6a74a2713f5481fb055ed53034dd8f0_7.jpg


Thanks voor het lezen!
 
Thanks Dibbuz, Clean and simple does it. Moet ook niet te Sjonnie worden..

Alleen op de foto's zie je het rood zwart geblokte dak niet zo goed, staat wel erg gaaf!
 
Mooie auto, die zie je hier niet veel rijden in GTI versie. :)^
Is die K1 ook van u?

Veel plezier nog op die mooie forum !
 
Helaas minieken, de K1 is van paps, heb samen met paps nog wel een ander leuk speeltje helemaal gerestaureerd. Is vorig jaar in de winter overgespoten!

SL.jpg


'74 Mercedes 450 SL USA Spec
 
Welkom!

Zijn kicke wagentjes die GTI's.. ze ver ik weet zijn ze in Nederland nooit geproduceerd!
Echter verbaasd het me dat je een 6 bak hebt, ik heb volgens mij hetzelfde blok icm met een 5bak.

Verder zou ik er niet meer teveel aan doen, anders wordt het een sjonnie bak.. en dat zou zonde zijn!

Veel detail plezier nog ;)
 
Er zijn er een stuk of 28 origineel in nederland geleverd! Alleen ik denk dat er al een aantal richting de sloop gereden zijn want ze kunnen wel listig zijn, zeker zonder ESP.

De 6bak is meer regel dan uitzondering, meeste lupo GTi's hebben 6 gangen! Die zijn trouwens ook wat sterker en betrouwbaarder dan de 5 bakken van de lupo gti!

Er gaat verder niets veranderd worden. alleen nog want interieurdelen en leer enz.
 
Welkom...

Mijn moeder had een Lupo FSI, die was ook erg rap. Maar zo'n GTI is een echt leuk en snel scheurijzertje!
 
Dankje! Een fsi is ook leuk en best wel zeldzaam ook! De gti kan je best rap noemen ja! Je moet die Audi en BMW rijders afentoe zien kijkenals je ze het snot voor de ogen rijdt!
 
Welkom hier.
Met je super gave lupo, in 2001 stond er een nieuwe lupo gti bij auto century in groningen uit duitsland. We kochten een audi a3 tot we die lupo zagen we wilden die toen kopen maar die mocht niet verkocht worden nog in nederland, dus toch maar die a3 gekocht.
 
Dankjewel ijceman! Jammer dat dat niet kon, ze zijn pas in 2002 naar nederland gekomen inderdaad..

Audi A3 is ook een fijne auto!
 
[mod]Graag niet telkens het direct bovenstaande bericht quoten[/mod]

Daar doelde ik ook niet op, was meer op dat de auto net gedetaild was op school en daardoor de foto achter bij de school gemaakt is..