• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Top craft HDR 11 icm monello foam lans

wesley thomas

Detailing trainee
6 jan 2013
10
47
Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk een vraag aan iedereen die ook een top craft hogedruk reiniger gebruikt.

Wij hebben al tijden een top craft HDR 11 hogedruk reiniger van de aldi.
En ik heb niets te klagen over het apparaat.

Nu wil ik mij een foam kit kopen met de kärcher koppeling, volgens de foto op de website zijn de koppelingen bijna identiek.
Maar het zou balen zijn als mij zo'n kit koop en het dan alsnog niet past, en om nou een nieuwe hogedruk reiniger te kopen vind ik ook wat ver gaan.

Dus als iemand mij kan vertellen of dat werkt, misschien met kleine aanpassing hoor ik dat graag.

Alvast bedankt, Wesley

Misschien kan je met de jongens van CC iets regelen dat als deze niet past teruggestuurd kan worden ofzo? Of dat je even langsrijd met de Hogedruk om te passen?
Ze zullen je zeker helpen met het probleem. Morgen even chatten of bellen en ze lossen het wel op :)
Succes

Heb de lans ontvangen en maten van de Kärcher zijn bijna hetzelfde als die van mijn topcraft.
Alleen de 2 nokjes om hem in het pistool vast te zetten zijn bij de topcraft wat smaller 12 om 17mm.

Nadat ik die om maat heb gevijlt gepast en uitgeprobeerd en hij werkt in ieder geval zonder te lekken.
Heb hem nog niet met schuim uitgeprobeerd.