• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota Avensis 2.0 MY2006 Black Magic

FiveCX-5

Detailing chief
16 dec 2008
885
75
74
Leiderdorp
Vannacht om 04.00 uur rijd ik met het gezin naar Spanje, dus hier nog even snel de detail van de Toyota.......Wat een heerlijk rijdende auto is dit mensen........OK wagen zat onder de swirls en onregelmatigheden, wielen zagen er op zich schoon uit (kwam met de EZ brush niet tussen binnenkant wiel en de remklauwen :mad: , dus alleen de buitenkant gedaan............Wielen af en aan von d ik een beetje teveel van het goede...........(met mijn rug !...)
Gebruikte middelen Dap 900 met oranje en M105, flink door gaan, toen zag ik resultaat : lak was niet te hard dus afgebouwd met groen en M80 (was de M205 vergeten mee te nemen !) Hier en daar de rotary gebruikt met dezelfde combo (is dan toch wat effectiever) Blackhole en M16 als laatste. Resulaat een swirlvrije japanner van 5 jaar oud...........de foto`s :

IMG_7071.webp

IMG_7070.webp

IMG_7069.webp

IMG_7068.webp

IMG_7067.webp

IMG_7066.webp

IMG_7065.webp

IMG_7064.webp

IMG_7063.webp

Aan de slag :

IMG_7073.webp

IMG_7074.webp

IMG_7075.webp

IMG_7076.webp

IMG_7077.webp

IMG_7079.webp

IMG_7080.webp

IMG_7081.webp

IMG_7082.webp

IMG_7083.webp

IMG_7084.webp

IMG_7085.webp

IMG_7086.webp

en de laatste:

IMG_7087.webp

Bedankt voor het lezen , iedereen prettige vakantie en tot over 4 weken......:cool

Hey,

Prettige vakantie:-b

Ziet er idd heel net uit hoor,je kan "gerust" op reis vertrekken.
Had bij de audi van Steven ook gemerkt dat zelfs mijn mini ez-brush zelfs niet tussen de velg en de "plaat/kap" in die velg kon.Het waren niet de remschijven volgens mij want die zijn kleiner.(Steven denkt van wel)

Danny

Weer mooi gedaan.

Fijne vakantie en post hier even je huisadres, opdat *men* het even voor je kan opruimen}:)w

Tot over vier weken en kom veilig en heelhuids weer terug.