Vannacht om 04.00 uur rijd ik met het gezin naar Spanje, dus hier nog even snel de detail van de Toyota.......Wat een heerlijk rijdende auto is dit mensen........OK wagen zat onder de swirls en onregelmatigheden, wielen zagen er op zich schoon uit (kwam met de EZ brush niet tussen binnenkant wiel en de remklauwen , dus alleen de buitenkant gedaan............Wielen af en aan von d ik een beetje teveel van het goede...........(met mijn rug !...)
Gebruikte middelen Dap 900 met oranje en M105, flink door gaan, toen zag ik resultaat : lak was niet te hard dus afgebouwd met groen en M80 (was de M205 vergeten mee te nemen !) Hier en daar de rotary gebruikt met dezelfde combo (is dan toch wat effectiever) Blackhole en M16 als laatste. Resulaat een swirlvrije japanner van 5 jaar oud...........de foto`s :
Aan de slag :
en de laatste:
Bedankt voor het lezen , iedereen prettige vakantie en tot over 4 weken......
Gebruikte middelen Dap 900 met oranje en M105, flink door gaan, toen zag ik resultaat : lak was niet te hard dus afgebouwd met groen en M80 (was de M205 vergeten mee te nemen !) Hier en daar de rotary gebruikt met dezelfde combo (is dan toch wat effectiever) Blackhole en M16 als laatste. Resulaat een swirlvrije japanner van 5 jaar oud...........de foto`s :
Aan de slag :
en de laatste:
Bedankt voor het lezen , iedereen prettige vakantie en tot over 4 weken......