• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Toyota Aygo goed onder handen genomen

opel lover

Detailing addict
5 okt 2013
146
60
56
20160128_121155.jpg 20160128_121209.jpg 20160128_122026.jpg 20160128_121418.jpg 20160128_122003.jpg 20160128_121425.jpg
20160128_121155.jpg
20160128_121209.jpg
20160128_122026.jpg
20160128_121418.jpg
20160128_122003.jpg
20160128_121425.jpg
Deze Toyota Aygo klaar mogen maken voor verkoop, de auto was al enkele jaren niet meer aangepakt. De "voor" foto's heb ik daarom uit respect achterwege gelaten ;).
Na ongeveer 13 uur detailen dit resultaat kunnen behalen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor!

Liet de lak zich een beetje corrigeren? Ik heb ook nog een Aygo op het programma staan
Ja ging prima, ik heb voor de eerste maal Scholl S20 one step gebruikt met de paarse spiderpad. Na 2 hits was er een zeer goed resultaat !!
 
S20 + Spiderpad corrigeerde zelfs op mijn BMW behoorlijk goed. (Niet veel correctie nodig, maar toch Swirls en lichte krasjes)

Ik denk niet dat elke Toyota even makkelijk corrigeert, trouwens. Ik heb een Toyota Yaris en Avensis gedaan uit...uuhh... 2008 en 2009...dacht ik, en op beide merkte ik al en behoorlijk verschil in lak. De Yaris was best wel hard en had ik 2 hit met Veloce + 1 hit met Mezzo nodig voor ik aan de finishing begon. De Avensis was daarentegen weer behoorlijk zacht en kon ik met 1 hit Mezzo eigenlijk al klaar zijn. (Voor het idee en eventueel nét wat meer resultaat ook Finale gebruikt)

Beide eerste eigenaar en allebei bij de zelfde dealer gekocht. (Van Gent)


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: opel lover
S20 + Spiderpad corrigeerde zelfs op mijn BMW behoorlijk goed. (Niet veel correctie nodig, maar toch Swirls en lichte krasjes)

Ik denk niet dat elke Toyota even makkelijk corrigeert, trouwens. Ik heb een Toyota Yaris en Avensis gedaan uit...uuhh... 2008 en 2009...dacht ik, en op beide merkte ik al en behoorlijk verschil in lak. De Yaris was best wel hard en had ik 2 hit met Veloce + 1 hit met Mezzo nodig voor ik aan de finishing begon. De Avensis was daarentegen weer behoorlijk zacht en kon ik met 1 hit Mezzo eigenlijk al klaar zijn. (Voor het idee en eventueel nét wat meer resultaat ook Finale gebruikt)

Beide eerste eigenaar en allebei bij de zelfde dealer gekocht. (Van Gent)


Greetz

Zou zomaar kunnen hoor dat er verschil in lak zit.
Auto van mijn vader, een Yaris uit 2009, heeft zachte lak dus met 1 hit Mezzo al erg goed.
 
Dat is ook de ervaring die ik heb!

Mijn schoonmoeder heeft de zelfde auto als hier boven en zaten kapot veel swirls in... 1 hit met mezzo en hij was rete strak!

S20 word verkocht als een 1 staps product... Ik denk dat hij dat op een lak als deze best waar kan maken!

Al zal ik zelf nog een hit met een heel fijn middel geven zoals Rupes wit of Scholl S40.. Gewoon voor de glans..

Maar de auto ziet er prima uit zo!
 
  • Leuk
Reactions: opel lover
Netjes hoor, goede reflectie ook.

Welke producten heb je nog meer gebruikt? Waar heb je bijvoorbeeld het interieur mee gedaan?

Het interieur heb ik eerst goed uitgezogen, daarna met poorboys apc 1:10 goed gereinigd, zelfs vlekken op stoelbekleding er goed uit gekregen.
De matten ook met de APC gereinigd maar 1:5. Daarna alles opgefrist met natural look van PB. Ten laatste fris geurtje apple van chemical guys gespoten.
 

Vergelijkbare onderwerpen