• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik wil graag spullen kopen voor de trims/motorruimte en banden. Voor de banden heb ik ook gelezen dat het mogelijk is om trim dressing daarvoor te gebruiken. Wat denken jullie hiervan?

Zelf heb ik al een lijstje gemaakt met mogelijke producten:

Ik twijfel dus tussen PB en AF Trim dressing. In een ander forumbericht zie ik dat AF wordt aangeraden boven PB.  Dressing applicator die ik daarbij in gedachte had: Monello - Disco Duo applicator pads.

En voor de banden: Carclean.com - Dressing Applicator - Rond - 10cm

Een APC hoort eigenlijk ook wel in de collectie thuis. Ook hier heb ik er een van AF uitgekozen Auto Finesse - Verso All Purpose Cleaner - 1000ml

1 liter, maar is dat te veel voor normaal gebruik? Doe ik met die ene fles dan jaren voordat ie op is, anders neem ik een kleinere. Naar kwastjes heb ik nog niet gekeken. Maar is wel wenselijk voor de motorruimte en de kleine ruimtes tussen de deur/achterbakklep denk ik.

Voor het glas heb ik de Dodo Juice Menthol Cleaner Spray. Een normale MF heb ik hiervoor nog dus een speciaal glas MF doek is niet nodig lijkt me.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden en wat jullie aan zouden raden.