• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Voor mij ook alleen nog maar Gyeon tyre voor de banden. Duurzaamheid is geweldig en geen overdreven look! Eerst altijd PERL gebruikt maar bleef nooit zo langs mooi.

Auto Revive trim dressing is erg goed spul. Altijd PB trim restorer-fan geweest maar standtijd is vele malen langer en blijft er ook beter uitzien. Als je je kunststof goed wilt ontvetten, gebruik dan de paardenhaarborsteltjes in combinatie met APC. Deze krassen niet en je komt er werkelijk overal mee. Kieren, naden, emblemen, randjes.... https://www.Carclean.com/product/Carclean_nl/Detail_borstel_Paardenhaar_Fijn_85_647_101890

Het aanbrengen gaat volgens mij lastig met een grote dressing applicator. Ik heb zelf veel geëxperimenteerd en ben nu erg tevreden over het volgende. Knip een schuursponje (de zachte versie) in twee delen in een vierkant en een ietwat langwerpig stuk. Het neemt de revive trim dressing mooi op en geeft het zeer egaal af. harder drukken voor meer afgifte en anders zacht drukken.

Door het kleine oppervlakte en de scherpe hoek kun je mooi langs de raamstrips en buitenspiegels. Grotere delen zoals bumpers en kunststof strips kun je dan beter met het andere, grotere stuk doen.

Succes!