En, wat is het geworden? Mocht je nog niet geweest zijn, dan zou ik je zeker aanraden om Gyeon Tire te kopen. Mocht je budget hierdoor in de knoei komen, kan je beter Revive laten staan en Tire hiervoor gebruiken totdat je weer eens wat erbij gaat kopen. Zowel voor revive als voor Tire gebruik ik gewoon de edgeless applicators. Zijn in mijn ogen redelijk waardeloos, want ze gaan zo kapot, maar zolang ze nog niet helemaal kapot zijn, voldoen ze. De carclean dressing applicator vind ik een beetje groot. Hoe dan ook, goed schoonmaken is belangrijk voor beide producten (en de mothers tire brush is een super hulpmiddel hiervoor) en je hebt echt maar heel weinig nodig. Naar mijn mening kan je beter iets meer druk uitoefenen bij het aanbrengen dan meer product gebruiken.
Wat betreft de APC, ik ben niet erg tevreden over Verso. Het is zeker voordelig, maar ik gebruik het eigenlijk nooit meer. Heb 1 keer een 250ml flesje aangemaakt en die is nu misschien halfleeg. Total Wipeout van de Dodo is een stuk beter, maar ook duurder, maar goed, dat is nu wellicht ook mosterd na maaltijd. Misschien help ik er nog iemand anders mee die ook op zoek is naar een APC. Geen ervaring met poorboys, maar zoals aangegeven is die veelgebruikt, dus zal heus geen rommel zijn.
Ik ben ook erg tevreden met mijn Vietro Bianco, gebruik hem eigenlijk elke wasbeurt wel, maar zelden voor het glas. Zie het voordeel niet zo goed ten opzichte van de korte kant van de Peluche verde, maar dat is ook maar een mening. Om bij het glas te blijven, Clearly menthol is super spul. Redelijk zuinig en met weinig moeite streepvrij te krijgen. Als enige alternatief kan ik Gyeon Prep aanraden. Niet perse een glas reiniger, maar doet het zeker goed als glas reiniger en is erg handig voor andere toepassingen.
Succes!
(En mocht je nog steeds twijfelen, Dodo heeft een sample pakketje uitgebracht met tenminste Clearly Menthol en Total Wipeout, kan je het mooi eerst een keer proberen…)