• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trim Restorer, waamee aanbrengen?

bejabo

Detailing addict
24 jan 2009
174
62
63
Hallo

Kan ik i.p.v een foam applicator ook een gewone applicator(mother's) gebruiken om trim restorer(van PoorBoy's) te gebruiken?

Ik zou daar helemaal geen applicator voor gebruiken, maar een badstof washand bijvoorbeeld, werkt veel beter, met 1 kant aanbrengen, met de andere kant enige tijd later weer afnemen. :-)^

Aanbrengen op kleine stukjes of dunne randjes gaat prima met een make-up padje
Zuigt niet teveel product op en kan je daarna gewoon weggooien.

Hans

ik gebruik de mothers MF applicator pads...
vind deze niet fijn werken met wax oid, dus mooi "gedegradeerd" tot Natural-look en Trim Restorer applicators....

RedCat zei:

Hans

Bedankt voor de goede tip, die ga ik gebruiken!

Ik gebruik een MF doek over mijn vinger. Druppeltje op je 'ingepakte vinger' en zachtjes insmeren.

RedCat zei:
+1 ( laatst nog even geprobeerd na deze tip .... vond goede manier van werken ! )

Ieder heeft zo z'n voorkeur, maar ik vind de methode met het washandje veruit de makkelijkste en bovendien erg goedkoop. Ik doe het al 2 jaar op deze manier

Tja, hier een MF gebruiker. Van die dunne MF padjes, werkt prima en je komt er gemakkelijk mee in latige hoekjes.

Ik heb een rol met katoenen (behoorlijk zachte) wegwerp doekjes. Met zo'n doekje heb ik het de laatste keer aangebracht. Om het op en in de rooster in de voorbumper aan te brengen heb ik "foam on a stick" gebruikt (monnikenwerk, maar het resultaat was/is er wel naar).

Ik gebruik Trim Restorer ook voor mijn banden. Daarvoor gebruik ik gewoon een spons. Van de Wibra in dit geval.

Foam on a stick:-)^

Topdingen, zou ze wel per 2 bestellen:-d .

Normaal is het kopje bol/rond, ik heb er van 1 die kop er af geknipt in een scherp puntje, zodat je echt heel precies in kleine hoekjes kunt werken, zonder op bijv. de ramen of lak te smeren.

Ik gebruik deze.

https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/Dressing_Applicator_Rond_10cm_89-100_101163

Er zitten aan de zijkant twee sneetjes die dienen om vast te houden,hier heb ik het mes ingezet en doorgesneden.
Dit werk makkelijker en je hebt er gelijk 2, werkt prima

Is ongeveer net zo iets als die foam on a stick. Ik heb er een keer eentje bij een bestelling gekregen. Nu wilde ik een gegeven paard niet in de bek kijken...maar ik wist echt niet wat het voor moest stellen. Tot ik het op de site vond waar Tinus er zo fijn bij had vermeld waar je het zoal voor kunt gebruiken. Sindsdien vind ik het een geweldig "stokje".