• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trims ontvetten bij eerste behandeling

Zorro

Detailing addict
7 sep 2008
135
65
Hallo,

Morgen ga ik mijn trims (Meg's Trim detailer) voor het eerst gebruiken op een mijn nieuwe auto. Nu vroeg ik mij af of ik deze rubbers ook eerst moet ontvetten omdat die auto nieuw is,
wat raad men normaal aan met nieuwe rubbers:weetniet

Thanks voor wat ervaringen.
 
PB APC of Meguiars APC will do the job :)^

Als er nog geen waxlaag op de auto zit, gewoon (verdund) opsprayen, inwerken met een nagelborstel of iets dergelijks.
Goed afspoelen, afdrogen en aan de slag met PB TR. Gebruik voor het aanbrengen een badstoffen doekje of washand.

ZIt er wel een waxlaag op de auto, spray dan APC op een doekje en bewerk hiermee de trims.
 
Bedoel je je trims of je raamrubbers? Je trims zijn namelijk van kunststof. Raamrubbers i.c.m. met de trim detailer vind ik persoonlijk niet zo'n succes. Als je je trims bedoelt, zie reply hierboven. :p
 
@nicknameless: thanks voor de uitleg, ik zag dat je aanwezig waard in dit topic en was er zeker van dat je een antwoordt ging geven :)^
@xizer: dedoelde niet de raamrubbers maar toch goed dat je dit even aanhaalde, je weet maar nooit dat ik het ging proberen:cool: