• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trims

Hardloper

Detailing rookie
3 jan 2014
18
0
Ik ben nu druk aan het detailen, auto ziet strak en glimmend uit. Alleen mijn trimschoen nog niet, die zijn dof en grijs.

Nu wil ik het volgende doen:

Ontvetten met apc
Behandelen met pb trim restorer.

Maar hoe en met wat vooral breng ik dit aan??

Met een doek of een pad ( welke pad dan)?

Andere tips zijn ook meer dan welkom

Dank jullie wel. Zal van de week een sample kit bestellen en aan de gang gaan!!

De apc in de sample kit moet ik nog door verdunnen naar 1:10 toch?

Zoals sommige weten is de APC (All Purpose Cleaner) van Poorboy's een geconcentreerde vorm. Je kan het flink verdunnen en is daardoor economisch in gebruik.

1:100 - Te gebruiken om je ramen mee schoon te maken of als ruitensproeiervloeistof (handig!)
1:30 - Lichte vervuiling. Bijvoorbeeld onderhoud aan kunststof, het reinigen van leer etc.
1:15 - Normale vervuiling. Vlekjes / strepen op kunststof, lichte vlekken op leer, wielkasten, velgen etc.
1:7 - Stevige vervuiling. Vlekken in bekleding. Ontvetten van motoronderdelen etc.
1:1 - Hardnekkige vlekken in tapijt en andere bekleding. Ontvetten van zwaar vervuilde onderdelen

Tekst is geleend uit een ander topic...

Hardloper;352164 zei:
Ik ben nu druk aan het detailen, auto ziet strak en glimmend uit. Alleen mijn trimschoen nog niet, die zijn dof en grijs.

Autocorrectie aanstaan.:lol

Voor het aanbrengen van PB trim restorer gebruik ik een simpel handpadje deze