• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

truckerwilco stelt zich voor.

truckerwilco

Detailing addict
21 aug 2011
54
52
Hallo,

Ik ben Wilco 27 jaar, woon samen met mijn vriendin in Bussum. Ik ben vrachtwagenchauffeur en rijd nationaal.

Onze auto's: Peugeot 206 2.0HDI wit uit 2004 en een Toyota Starlet Friend 1.3 rood (roze) uit 1994

Foto-YU3MWZDE.webp

Foto-87V3JCHI.webp

Foto-B6TJDYCR.webp

Foto-HDNI7PWS.webp

Foto-EIOZE8CZ.webp

Foto-D3L4YE8U.webp

Foto-RFAF3F7F.webp

Zoals te zien op de foto is de Starlet wel aan een goede polijstbeurd toe. Alleen als ik een rekensommetje maak ben ik ongeveer 400euro kwijt. Heeft iemand nog een andere optie om hem weer mooi rood te krijgen.

Hallo,

Welkom!!

je kan die roze/rode auto ook eens een keertje laten poetsen door een ander forumlid, zal zeker geen ### kosten hoor!!:ja (op het forum mag je niet over geld schrijven,enkel "hulp" is te vragen:rules )

of help desnoods mee en je bent zo overtuigd voor wel zo'n aankoop :-"

MVG Danny

Dat is ook een goed idee.

Is er iemand in de buurt van Bussum die tijd en zin over heeft om een keer te helpen om mijn Starlet weer blinkend rood te maken? *knip*

Bericht aangepast, lees even de volgende forumreglementen (liefst alle, zie mijn onderschrift ;) ):

6. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias.

7. (Commerciële) activiteiten van concurrerende bedrijven, poetsbedrijven of detailers zijn niet toegestaan.

8. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.

Tenzij er nog een truckerwilco op deze aardkloot rond zwerft en die een voorliefde voor Marantz heeft (had :weetniet ), moet jij degene zijn die ik op diverse hifi fora's tegen ben gekomen..

Beide virussen zijn mooi, maar de een kost nog meer geld als de ander :'(
Anyway, veel lees plezier op dit mooie forum.

Ik heb bestelling gedaan alleen niet de polijstmiddelen.

Daarmee wacht ik eerst nog even. Heb nu de rest wel besteld. Dus zaterdag in ieder geval de 206 wassen, kleien, glaze en sealant.

Bestelling is binnen.

Foto's zeggen meer dan woorden.

Foto-OLPUWPJE.webp

Foto-DCTDRO3S.webp

Fles Pinnacle - Black Onyx Tire Gel - 473ml gratis erbij gekregen.

Als ik morgen tijd heb en het is drook moet ik maar ff aan de bak.

Kijk dat zijn leuke pakketjes. Veel plezier ermee, en laat vooral foto's zien wat voor resultaat je hebt gehaald hiermee :)

Ik heb gisteren de 206 verwend. Foto's zijn te vinden in Show Off!

Als er hier iemand is die met mij een keer onze Starlet wilt polijsten hoor ik dat graag.
Ik kom uit Bussum maar ben chauffeur dus ben wel gewend om een stukje te rijden.