• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Turtle hybrid sealant + Beadmaker.

Excellent

Detailing trainee
19 aug 2017
29
45
Ik gebruik al enige tijd Turtle Hybrid Sealant naar tevredenheid op mijn zwarte lak.
Ik vind alleen de glans wat fel en zou wat mij betreft wat donkerder zwart mogen.
Ik zat te denken om een glaze op te brengen na de Turtle.

Dan de vragen:

Gaat dit mijn voor mij werken om het wat zwarter/donkerder te krijgen?

Kan ik na het uitwerken van de Beadmaker weer ook gewoon de Turtle Sealant tussentijds aanbrengen (en daarna eventueel weer de Beadmaker eroverheen?)

Suggesties voor andere producten zijn overigens ook welkom om over de Turtle te toppen. ;)
 
Een glazen na een bescherming blijft niet lang. altijd eerst de glazen aanbrengen en dan een bescherming. Je kunt zeker weer een laagje sealant aanbrengen maar als het al 3-4 maanden geleden is overweeg dan eerst een cleaner en dan weer glazen + sealant te doen voor optimaal resultaat.
 
Bedankt voor je input!

Jammer. Ik heb de auto net van de week helemaal aangepakt. Ik had gehoopt dat het had gekund.
Mijn idee was omdat de Turtle met gemak wel enkele maanden standtijd heeft het wel interessant zou kunnen zijn om het
zwart te boosten met Beadmaker en dat met de wasjes tussendoor weer bij te houden.
 
Je kunt ook prima na het wassen Beadmaker gebruiken maar een glaze bevat vaak een lichte cleaner en dat werkt gewoon niet lekker i.c.m. een bestaande bescherming.
 
Aha, ik snap het. Dat zou inderdaad ook zonde zijn.
Dan gaat het plan helaas over.
Bedankt voor de moeite!
 
probeer anders eens de wax uit de hybrid solutions lijn. Die is erg makkelijk in het gebruik, geeft die diepe glans bij donkere kleuren die een klassieke wax geeft, en heeft een lange standtijd. Voor wasjes tussendoor is dat dan weer heel fijn bij te houden met de hybrid solutions wet wax.
 
Thanx!

Wel erg prijzig zeg deze wax.
En het snelle van de Hybrid Sealant is er dan wel vanaf.