• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Turtle Hybrid Sealant Wax, de oude of nieuwe formule?

Finnikki

Detailing rookie
31 aug 2020
15
15
Als ik in de webshop de Turtle Wax Hybrid Sealant Wax koop, zal dit dan de versie met de vernieuwde formule zijn?
 
Dank je wel Quantoxx!

Bellen wordt het nu even niet ivm de baas maar met een WhatsApp hoop ik een antwoord te krijgen.


Als ik denk rond te zijn met mijn gewenste producten zal ik waarschijnlijk vanavond even mijn bestelling uit sturen. Er komen weer een paar goede dagen aan en daar gaan we daar weer lekker gebruik van maken. :)
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik zet het gelijk hier dan is het voor iedereen duidelijk. Wij hebben nog niet de formule. Deze is nog niet uit buiten de VS. Het kan zomaar zijn dat de vernieuwde formule door de strengere regelgeving in de EU aangepast of niet uitgebracht mag worden. Het is gewoon afwachten helaas. Zodra we hem hebben komt deze uiteraard in de shop met de melding dat het de vernieuwde versie is.
 
Dank je wel je wel Dibbuz voor je reactie!

Dan wordt het de huidige formule. Die schijnt het ook prima te doen. Dan zien we wel weer verder als de nieuwe überhaupt in de webshop komt.