• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

FredFR1908

Detailing chief
17 mrt 2016
171
85
30
Zutphen
Ik was vandaag in Berkel en Rodenrijs bij Carclear.
Ten eerst echt fantastisch advies en ten tweede wat een gave winkel om te kijken zeg! :heart_eyes:


Okè, nu to the point:
Ik heb al lange tijd een coating voor het raam op het oog. Nu weet ik dat er verschillende varianten zijn. Maar ook in verschillende prijscategorieën. Om niet gelijk van stapel te lopen met een ruit voor steenslag putjes heb ik dus de Turtle Wax op advies aangeschaft om eens te experimenteren, was qua prijs meer in trek dan de duurdere (soms betere) varianten. Ik weet hoe aan te brengen dus dat gaat goed komen, is me netjes uit gelegd bij CC.

Maar, zijn er hier mensen die met dit product toevallig ervaring hebben? o_O

 

Bijlagen

  • IMG_8778.JPG
    IMG_8778.JPG
    151,2 KB · Weergaven: 226
Ik gebruik het op mijn beide auto's en in 1 woord FANTASTISCH!

Als het net is aangebracht vanaf 50 km per uur waaien ze gewoon weg.
Na een tijdje wordt dit 60 - 70 km per uur en blijft het nog lang zo.
Op de Colt zit het er vanaf 20 februari op en doet nog steeds zijn werk.
 
  • Leuk
Reactions: FredFR1908
Goed om te horen @Istnogferarie! :)

Ik ken de werking van dit soort producten, heb het op de 207 gehad die ik hiervoor had, maar dat heeft een maatje aangebracht maar nooit verteld hoe het heette. Maar het was zo fantastisch, die werking, gewoon heerlijk!
En ja nu heb je een nieuwere, snellere, mooiere auto dan wil je het weer! :blush:

Thanks!o_O
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Heb daar ook nog even naar de Juice ass. zitten kijken, het trekt me aandacht wel zeg @Istnogferarie! Ik ga daar ook snel maar eens wat meer over opzoeken! Hoor jou daar veel over maar ook andere. Ik zelf ben erg fan van Poorboy's World. Maar ja iedereen zijn smaak is verschillend! :innocent:
 

Bijlagen

  • IMG_8779.JPG
    IMG_8779.JPG
    139,4 KB · Weergaven: 256
  • IMG_8777.JPG
    IMG_8777.JPG
    269,7 KB · Weergaven: 221
Ik ben ooit begonnen met een TW assortiment en toen ik een stap verder wilde ben ik gaan zoeken naar andere merken met een paar aandachtspunten. Ik wil dat alles van 1 merk kan zijn, oftewel een compleet assortiment en het idee achter het merk.

Dodo Juice is het verhaal van het merk gewoonweg top en de kleuren en geuren magnifiek.
En hun Basics of Bling lijn met kleur codering in de werkstappen is helemaal top.

Poorboys is inderdaad ook een behoorlijk compleet assortiment met een leuk verhaal erachter.
Volgens mij hebben zij ook een kleurcodering stappenplan...

! ding is zeker. Het is zwaar verslavend. Je begint met 1 en 100 is nog steeds niet genoeg :p
 
  • Leuk
Reactions: FredFR1908
Geweldig spul. Houd zeker drie maanden als je netjes twee dunne laagjes aanbrengt.
Op de snelweg heb je geen ruitenwissers meer nodig.
 
  • Leuk
Reactions: FredFR1908