• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Turtle Wax Hybrid Solutions producten uit voorraad leverbaar Carclean.com!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
TW-Hybrid-BannerV2.jpg


We verwachten de nieuwe Hybrid Solution producten binnenkort (<2 weken) in het assortiment te krijgen. Er is al veel vraag geweest wanneer deze producten verkrijgbaar zijn en eindelijk is het binnenkort zover. Deze producten hebben goede reviews op o.a. Youtube en bouwen voort op het succes van de Hybrid Spray Sealant.

De hele lijn van Hybrid Solutions wordt beschikbaar met een shampoo, spray coating, polish & wax, spray wet wax en een detailer.

Nog even geduld!
 
Ik ben benieuwd. Vorige week voor het eerst de Spray Sealant opgebracht waar heel het internet lovend over is. Zelf ben ik over het aanbrengen erg te spreken. Ik kon het zo over alles heen smeren (lak, glas, kunststof etc.) zonder strepen. Halverwege begon het zelfs te regenen en dit heeft, zoals geadverteerd, geen nadelig effect gehad. Nu afwachten hoe lang het blijft zitten. Het water parelt er nu mooi vanaf.
 
Ja, ik ben ook benieuwd.
Ik heb die spray sealant vorig weekend ook voor het eerst gebruikt, de auto is voorzien van een Gyeon can coat. Aanbrengen moet héél dun gebeuren. Ik heb een mf applicator gebruikt. Opwrijven gaat het best met een kortharige MF.
Geen extra glans helaas maar misschien extra waterafstotend? Ik vond de Gyeon al heel goed.
Ik ben nog niet 100% overtuigd. Maar ben dan ook een scepticus...
Bij de volgende wasbeurt gebruik ik het in ieder geval weer.
 
Zo'n beetje alle detailing vlogs die ik langs zie komen (car cleaning guru, pan the organizer, apex) zie ik deze producten enorm lopen te pluggen, dus met het marketingbudget zit het wel snor. Ik ben zeer benieuwd, of ze dit ook waar kunnen maken. Ceramische bescherming met het gebruiksgemak van een spraywax, dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
 
  • Leuk
Reactions: McTenD
Nu je het zegt, dat is wel waar ja. Ik dacht eigenlijk vooral aan de Spray coating van Turtle. Die belooft toch een soort SiO2-achtige bescherming van 6 maanden, maar dan zo makkelijk in het gebruik als een spraywax. Belangrijk voor mij zou zijn, dat ik de auto dan niet 24 uur droog hoef te houden, zoals bij Can Coat. Ook hoef je geen masker op etc. Het is wat toegankelijker voor de amateur zeg maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik gebruik de Turtle Wax spray sealant al ruim 8 maanden naar alle tevredenheid. Mijn ervaring is dat het zeker 4 maanden blijft zitten. Mooie beading en sheeting. Ik ben maar een amateur detailer en ik zal ook zeker nooit zover gaan zoals ik sommige kunstenaars hier bezig zie. Sommige auto's die ik hier zie zou ik niet meer mee durven rijden zo schoon zijn ze. Het gebruiksgemak van de spray sealant is echt zoals men het laat zien in alle YT filmpjes. Paar keer sprayen per paneel, even inwrijven, 2 minuutjes wachten en uitpoetsen maar. Ik ben 100% tevreden met dit product. Heb er gelijk maar 5 flessen van gekocht :cool:
 
Ik ben tot nu toe tevreden met de spray wax, en als mijn duurtest ook goed uitvalt, dan wil ik de polish en wax ook gaan gebruiken Op onze witte Lexus.
Nu heeft TW ook een Black variant van beide op de markt gebracht. Ideaal voor mijn zwarte Fiat! Ben benieuwd of die snel hier in het assortiment komt.
 
Inmiddels al mensen ervaring met de Ceramic Polish & Wax? Overweeg deze machinaal te gaan gebruiken.

Vraag me daarbij ook af hoe je de juiste pad kiest. Gezien het product diepere krassen niet weg haalt. Wat is dan je graadmeter?
 
Ik heb er inmiddels 3 auto’s mee gedaan. Zie het als een vervanger voor Monello Finale, maar dan met fillers en een uitstekende sealant, gelijk aan de spray coating. ik ben er erg blij mee, geeft veel glans en waterafstotendheid, en is erg makkelijk te verwerken.
De werking is helemaal afhankelijk van de pad. Meestal is een medium pad goed, maar je moet gewoon proberen wat de mooiste glans geeft. Op mijn Fiat barchetta is de lak erg zacht, en daar werkte een heel zachte pad het beste.
 
  • Leuk
Reactions: Dany en ArnoutdB
Dat klinkt mooi! Door de fillers is het dus wel een tijdelijke (zij het enkele maanden) verhulling van lichte defecten. Het idee van een glaze denk ik dan. Inclusief die sealant.