• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Twijfel tussen Monello Raffini en Poorboys SSR

Koenraad

Detailing rookie
18 mei 2009
21
0
Hallo iedereen,

Heb vorige week de DAP500 en de nodige LC pads besteld (zwart,groen,2x wit en oranje) met de geweldige actie-dag. Nu weet ik alleen niet goed welk polijstmiddel ik moet aanschaffen. Heb op het forum al heel veel dingen gelezen maar nu twijfel ik tussen Monello en Poorboys.
De auto's die ik onder handen ga nemen: Toyota Aygo Zwart 2009, Polo Zilvergrijs 2005, Renault Twingo Uni Blauw 1997. Hier komen natuurlijk verschillende auto's bij als ik het eenmaal onder de knie heb.
De plek waar ik te werk zal gaan is meestal gewoon buiten en soms op mijn werk binnen. Als ik voor Monello ga heb ik dan genoeg aan Mezzo en Finale of heb ik meerdere gradaties nodig? Heb ik voor Poorboys genoeg aan SSR2.5 en SSR1. Proffesional Polish heb ik evt. al staan. Verder behandel ik de wagens zoals het hoort.
Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen, heb namelijk veel zin om de DAP te gaan proberen:)

Alvast bedankt
 
Het prijsverschil ken ik niet, maar ga voor de Monelle-lijn.
Indien je dan ooit een duitse wagen gaat doen, heb je dan geen beperkingen.:cool:
Ik zou de Monellokit nemen, dan ben je voorbereid op de meeste defecten.