• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uit de hand gelopen Collectie

marcovanderniet

Detailing guru
10 okt 2018
492
153
49
Den Hoorn zh
Ik had eea in de verkeerde topic gezet (exterior detail 730d). Maar bij deze mijn collectie. Er zijn nog wat spullen onderweg en ik denk dat het zomaar nog meer uit gaat breiden......

image-2020-03-07-17:02:47-181.jpg

image-2020-03-07-16:56:09-894.jpg
image-2020-03-07-16:55:44-970.jpg

image-2020-03-07-16:57:01-615.jpg

image-2020-03-07-16:57:23-062.jpg

image-2020-03-07-16:57:46-101.jpg

image-2020-03-07-16:58:16-600.jpg


Wat er niet opstaat is de 2 extra emmers en de Kärcher K4 met korte lans.

We gaan zolder verbouwen en moeten eea opruimen etc. Ik dacht: “ik ga even kijken wat ik allemaal heb aangezien mijn kast weg moet”

Tis best veel.......


Oja, let niet op de rommel.
 
@marcovanderniet dat scangrip setje heb ik ook en het er een scangrip wheel stand bij, duur maar zeker geen spijt van had er laatst een review op het forum over gemaakt.

Zo'n lamp voor het interieur of motorruimte zoek ik ook nog, lijkt me ook een top extratje.
 
Zo'n interieurlamp leek mij ook superhandig! Totdat ik hem ging uitproberen. Ik kon hem toevallig even lenen bij een autogarage van een kennis.
Qua verlichting is het erg handig, maar tijdens het schoonmaken staat hij eigenlijk enkel in de weg. Hij hangt net te laag, waardoor je regelmatig je hoofd stoot. Ook sta je continu in je eigen licht te werken, dus je ziet alleen maar schaduw... Ik heb gemerkt dat een hoofdlamp voor het interieur prettiger werkt, omdat deze niet in de weg staat en licht opbrengt op de plek waar je bezig bent.

Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk!
 
Nou, bij deze dan. Als het niet mag dan haal ik hem weer weg.

Solstice summer 2020 Limited edition show wax 200ml sample size,a soft oily show wax natural in colour with a caramel latte scent ,a show wax that will spread forever and remove with ease to leave a deep wet glossy look and sharp clarity for the flake to pop ,durability is around 2-3 months .

55% Carnauba wax by wax volume blended with montan wax and micro wax ,with 3 different fruit and nut oils and 2 types of polymers go into Solstice wax.

We have a limited run of 50 ,200ml size waxes ,each wax will carry its own number out of 50 ,never to be made again
5A68EAB8-C33F-442A-B4AF-6EA34037A6F8.jpeg
7D8630EC-3E69-49FB-B24D-9162849DA907.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort in de collectie. Freddy Wax. De Quartz met een Freddy Mercury deksel en aangepaste kleur en geur. Ik heb Richard gevraagd om een gepersonaliseerde wax te maken met bijbehorende pot en deksel. Aangezien ik een liefhebber ben van Queen en Freddy Mercury wilde ik een wax hebben met dat thema. Onderstaande is het eind resultaat. Ik ben er heel blij mee :cool:

B5CE6929-48B8-493C-85C0-4FC60ACA0256.jpeg
 
Laatst bewerkt:
uhm....ik wil niet weten waar jij aan zit te denken....maar als het goed is banaan en is de kleur geel (ligt aan of het te mixen is in combinatie met de andere ingrediënten).
Geur banaan omdat dit het favoriete eten was van Freddy Mercury. Snel en hij wilde geen tijd verspillen aan uitgebreid eten.
Geel was zijn favoriete kleur. Naast rood en zwart maar geel was toch zijn favoriet. Vandaar zijn gele outfit in Wembley.

Daarom deze kleur en geur.
 
Laatst bewerkt: