• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

uiteindelijk

WJ-Theo

Detailing rookie
12 jun 2010
3
0
Hallo mede forummers
Nadat ik hier al een paar keer rondgekeken heb, en ik al veel geleerd hebt, vooral dat ik nogal wat kennis mis, heb ik me nu uiteindelijk aangemeld.
Mijn naam is Theo en ik ben nogal lui aangelegd en heb vooral gebruik gemaakt van wasstraten. Maar nu heb ik een pronkstuk van een auto die ik ietwat beter wil behandelen. Ik ben nl de trotse bezitter van een Jaguar Daimler Double Six V12 6.0l uit 1993. Hiervan zijn er in totaal maar 945 van gemaakt zodat ze redelijk uniek is. Er zitten nogal wat gebruikersporen op die ik evt weg wil werken door haar de aandacht te geven die ze ook verdiend. Dus ook met poetsen. Ik hoop hier de juiste mix te vinden om in een aantal stappen haar te laten glanzen. Ik weet niet hoe ik hier foto's kan plaatsen, dus dat zal ik later dan wel eens doen. Verder ben ik in het bezit van een Jeep Grand Cherokee V8 4,7L en een Jeep Wrangler l6 4.0.

Welkom hier. Dat luie zal er wel af gaan met wassen als je eenmaal het detailvirus te pakken heb is er geen weg terug. Als je het onderhoud toch iets makkelijker wilt maken met een superstrak resultaat raad ik je aan een dap aan te schaffen aangezien je genoeg wagens hebt op je oprit heb staan zul je van deze aanschaf veel plezier gaan beleven.Veel poets en leesplezier hier.

Schrijf je reactie...