• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitproberen op oude subaru justy

RogierV12

Detailing rookie
19 jul 2010
1.011
0
Gister een halve motorkap gedaan van ons oude subarutje.
Ik heb geen ervaring met de DAP dus kan ik het allemaal mooi uitproberen op het karretje van 500 euro ;).
De lak is zwaar verwaarloosd en had nog nooit klei of wax gezien
f0b2e528.jpg

Ik ben gelijk een beetje agressief begonnen nl met meg's ultimate compound en een oranje pad en toen ik een paar krasjes er niet uitkreeg zelfs de gele gepakt. Aangezien mn monello finale nog niet binnen was heb ik het stuk afgemaakt met megs paintcleaner,polish en de tech wax.
Alle swirls zijn er iig uit maar een diepe wetlookglans? Nee.
Na ( ik weet niet of het goed te zien is want ik doe dit allemaal posten met mn iphone)
ddde4b0f.jpg

Voor
b1e0da78.jpg

Ik ga de andere kant nu doen met monello mezzo en finale kan ik kijken wat het verschil is.

Alvast bedankt voor de vele dingen die ik al geleerd heb op het forum
 
Nog 1 klein tipje: doe die ring uit als je gaat kleien, je gaat sneller dan je denkt de lak eens aaien, en de lak verliest altijd :D
 
Ja je hebt gelijk, maar hij zit nogal vast en om nou mn trouwring door te knippen.....

Ben trouwens net klaar met de andere helft vd. Motorkap.
Er bleven nog steeds swirls zitten na de mezzo dus heb ik de UC er maar weer bij gepakt.