• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ultimate black

Hey Pieter! :)

Dit moet mogelijk zijn, het is gewoon een dressing. Maar.... Glans op je dashboard is zeker niet gewenst! Als de zon erop schijnt, glimt het waarschijnlijk als een malle en zie je vrij weinig. Niet alleen de glans van je dashboard maar je voorruit reflecteerd dit ook weer.

Ik gebruik als dressing Natural Look. Deze voedt het kunststof en glimt juist niet.



Greeeetz
 
Haha! Dat vreesde ik al. :)

De verkregen glans kan zeker mooi zijn, maar oo het dashboard vind ik het verschrikkelijk! Althans, de glans niet, maar de verblinding.

Ik heb zojuist weer ruim 2 liter Natural Look in huis en gebruik dit overal in het interieur. Voor het exterieur heb ik momenteel ook Revive in huis gehaald omdat deze aangeprezen werdt. (Geen vlekken/druioers bij contact met water, maar zelfs beading)


Greeetz
 
Dan denk ik dat ik de Natural Look eens ga proberen.
Revive ken ik niet, maar ga mij eens inlezen.