• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ultimate Compound heeft nummer van SwirlX gekregen in de Meg's 2011 folder

bojan

Detailing addict
18 aug 2010
78
55
ultimate compound
Is er een verschil tussen ,
productcode G17216 en G17616 ??

Thnx voor info

[mod]Graag de volgende keer wat meer tijd en moeite steken in een nieuw topic[/mod]

Niet echt een duidelijke vraag, je geeft product codes maar de meeste mensen zullen dat niets zeggen.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn.

Het gaat hier dus om het verschil tussen SwirlX en Ultimate Compound.

Ultimate Compound is veel zwaarder dan SwirlX. SwirlX gaat er op termijn uit, de vervanger is Ultimate Polish.
1069_M1.webp

Ultimate Compound gebruik je voor diepere krasjes en zware verwering.
SwirlX/Ultimate Polish voor swirls en lichte lakdefecten.

Dibbuz zei:
Niet echt een duidelijke vraag, je geeft product codes maar de meeste mensen zullen dat niets zeggen.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn.

Het gaat hier dus om het verschil tussen SwirlX en Ultimate Compound.

Sorry , voor mijn "onduidelijke" vraag , maar ik heb een catalogus Meguiars van jullie gekregen(2011)(bij mijn laatste bestelling) , en ik had er nog eentje liggen (2010).
Bij ultimate compound 2011 staat code G17216 , in catalogus 2010 staat de code G17616 bij ultimate compound. Dus volgens mij hebben we 2 verschillende codes voor hetzelfde product , is de samenstelling in 2011 misschien veranderd ?
Dus ik denk , beste mod , dat topictitel terug mag aangepast worden , of ben ik verkeerd ??
Grtn

Google maar eens op de artikelnummers. Dan komen de UC en SwirlX op de nummers naar boven. Denk dat er dat een drukfoutje in de folder staat.

Thnx voor snelle reactie , zal inderdaad een drukfout zijn. Zal eens mailke sturen naar Meguiars.

Grtn