• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Valet Pro Classic Carpet Cleaner

Bikkel

Detailing guru
23 okt 2014
1.635
173
54
Berkel en Rodenrijs
Iemand al Valet Pro Classic Carpet Cleaner gebruikt?
Welke verdunning heb je aangehouden? om de bekleding in te spuiten ermee.

Op de verpakking staat tussen 1:10 tot 1:80
Zat te denken om 1:25 aan te maken.

Ik gebruik dit middel ook naar volle tevredenheid. Gebruik het in een flesje als ook in de George. In de George gooi ik gewoon een scheut erin. Werkt super en ruikt fris.

Wie wil er samen een bus van 5 L kopen op de SSD? Diegene mag de originele can houden en ik haal er 2.5 liter uit. 5 liter doe ik 20 jaar mee verwacht ik....

• Leuk
Reacties: RoyR
In principe ben ik er op de Ssd en wil de rest wel overnemen.
Neem enkele dagen tevoren svp contact op.

Gr Marc

Was een Pm aan Arnold.....

Hahaa! Zelfde als een postduif de straat op trappen zonder te vertellen waar hij heen moet. :)

Een Persoonlijk Bericht of Personal Message stuur je via je het forum aan een persoon zelf.
Je kan ook de naam van de persoon uitschrijven in een bericht en dan omtvangt hij/zij een melding. @Efsix

Zucht..
Had een Pm verzonden.
Door in het topic dit te melden trigger je soms deze persoon indien deze een notificatie heeft in bewust topic...

Evengoed hoop ik Quantoxx zaterdag in zijn string te zien poetsen.
Ik zal je aanmoedigen en niet uitlachen.
Dat zullen de honderden anderen wel voor mij doen.