• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Valt deze ge-keyde auto nog te redden.......?

Laurens Nijssen

Detailing rookie
8 aug 2014
2
0
Ik ben in de running voor een occasion en vond er een voor niet al te veel geld.
Na vragen om meer info kwam de aap uit de mouw, sleutelkrassen:

2njesz6.webp

2vn456p.webp

zluo3r.webp

Zoals je ziet is het aardig heftig... zou het uberhaupt mogelijk zijn om dit in te vullen, wetsanden etc etc?
Wie zou zoiets evt aandurven en tegen welke prijs?

Ik hoor graag,

M vr gr

Laurens (was al eerder geregistreerd hier maar inlog was schijnbaar verwijderd oid)

Denk zelf dat het mogelijk moet zijn om de krassen behoorlijk weg te werken met vullen en nabewerken maar tegelijkertijd is het niet realistisch om te denken dat het perfect gaat worden. Dus wil je perfectie, overspuiten. Wil je een goedkope auto en neem je genoegen met het eindresultaat als je zelf de handen uit de mouwen steekt dan heb je waarschijnlijk een leuke deal! Op het forum zijn meerdere topics over gekeyde auto's met echt hele mooie resultaten. Ben blij dat ik dit zelf nog niet heb ervaren dus kan je er alleen op wijzen dat er echt wel het een en ander mogelijk is. Als je het zelf niet aandurft, probeer een schade herstelbedrijf en spotrepair?

Dank voor je reactie.
Ik zou zo'n klus dan het liefst uitbesteden aan iemand van het forum, echter moet ik wel een beetje overtuigd worden dat het resultaat op z'n minst gehalveerd kan worden bijv.
Garanties zijn er niet, dat weet ik, en perfectie hoeft ook niet gelijk, maar het is alleen een leuke deal wanneer deze krassen aanzienlijk verminderd kunnen worden door iemand die aantoonbaar goede resultaten heeft weten te behalen. En daar wil ik best wel iets voor neerleggen zolang het er niet voor zorgt dat een interessante deal weer ongedaan wordt gemaakt :P

Tip, zoek eens op soorgelijke onderwerpen. Neem contact op met die persoon van het topic(soms staat de woonplaats in het profiel van die persoon). Of wacht even af of iemand de uitdaging aan wil gaan

Dit is 100% zeker niet herstelbaar met vullen, schuren en polijsten. Als het al kan, ben je zomaar 20+ manuren bezig en het resultaat zal dan matig zijn.

Wil je het mooi krijgen, dan zit er niets anders op dan de auto opnieuw te laten spuiten.

Laurens Nijssen;n401236 zei:
Laurens (was al eerder geregistreerd hier maar inlog was schijnbaar verwijderd oid)
Als je je geregistreerd hebt, maar niets had gepost en ook enige tijd niet ingelogd bent geweest, dan verwijdert ons systeem je account.

Mocht je wel ooit iets gepost hebben en/of frequent ingelogd zijn geweest, dan blijft je account gewoon bestaan.

En dan nog even forumregel nummer 10:

Code:
[COLOR=#0000FF][FONT=arial]10. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.[/FONT][/COLOR]

ik zie stukken waar hele flakes blanke lak weg zijn, dit ga je nooit mooi krijgen zonder overspuiten...

Inderdaad veel schade op de foto's zichtbaar. Kost inderdaad veel tijd om dit te bewerken en het resultaat blijkt pas als je klaar bent. Als het gaat om roestpreventie en acceptabel krijgen van dit soort schade dan zou ik het overwegen. Als het gaat om je dagelijks vervoer en je wilt toch dat het snel en netjes gemaakt wordt dan moet je naar daarvoor proffesioneel ingericht bedrijf gaan. Denk dat iedereen zo zijn/ haar eigen eisen stelt aan het eindresultaat of dat het spaarvarken iets minder gevuld is.