• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

TE KOOP Van alles en nog wat.

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.196
1.710
175
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om te stoppen met "detailen". De voornaamste reden is dat ik er simpelweg geen plezier meer aan beleef. Met name het polijsten, daar heb ik gewoon geen zin meer in.

Het is wel de bedoeling dat ik mijn auto met de hand blijf wassen en zo nu en dan zal voorzien van een nieuwe lsp. De "wash&wax" spullen houd ik dan ook gewoon.

Zit er iets voor je bij? Graag via een p.b. reageren. Bieden mag uiteraard ook, maar graag wel in verhouding tot de genoemde prijzen.

Waxaddict Graphite Airfreshner - 500ml 90% vol, €7
Nanolex Sample Final Finish - 100ml 85% vol, ?
Rupes BigFoot Claw Pad Tool nieuw, €12
BD waxstripper 85% vol, €5
Velgenborstel gebruikt, ?
(deze 5 items samen voor €25)
23800693-07D6-4A0A-B66F-FB534AFD3FBF.jpeg

Waxaddict Vitreo sample 30ml
358CC01F-10F2-40CD-B5FE-2DFBED8AEED1.jpeg

Laatst bewerkt:
Vind-ik-leuks: Altos

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.106
1.634
168
45
Nuland
Jammer dat je stopt, hoop dat je hier nog wel beetje blijft hangen.
Succes met de verkoop. Mooi voor oa. de starters om collecties uit te breiden.

Vind-ik-leuks: m@rio

Stefan O

Detailing guru
14 mei 2016
559
548
128
Jammer @m@rio. Maar ik ben ook van mening dat het vooral leuk moet zijn. Als het tegen gaat staan had je in de tussentijd ook wel wat anders kunnen doen. Gaat toch veel tijd inzitten. Wie weet wat de toekomst brengt.
Gr

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.196
1.710
175
Klopt helemaal! Het wassen, kleien en een nieuwe lsp aanbrengen vind ik leuk om te doen. De rest beleef ik geen lol meer aan. Vandaar de keuze.
Ja, wie weet;)

Vind-ik-leuks: M3fan en RoyR

M3fan

Detailing guru
25 jul 2017
1.015
655
138
36
Torhout België
@m@rio: Is dit mentaal ook geen grote stap dat je moet zetten? Ook iets loslaten?
Wat ik bedoel: ik heb altijd mijn wagens 2 bucket gewassen maar sinds ik echt mezelf verdiept heb in het detailen aanvaard ik voor mezelf niets minder meer :blush: Ik rij niet met de perfecte wagen rond met een lak gelijk een spiegel en zonder ook maar 1 swirl. Het is en blijft een daily en geen show wagen. Maar mijn wagen is beter onderhouden dan 95% van de wagens die rondrijden. Ik zou het ook niet meer anders willen.

Voor mezelf haal ik er enorme voldoening uit, mezelf even afsluiten van de wereld, beetje mindfulness doen.

Vind-ik-leuks: m@rio en RoyR

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.196
1.710
175
@M3fan Om eerlijk te zijn niet, misschien daarom wel de juiste keuze. Mijn auto is alles behalve strak gepolijst, ik merk dat het me weinig doet.

Vind-ik-leuks: M3fan

M3fan

Detailing guru
25 jul 2017
1.015
655
138
36
Torhout België
Soms ben je het inderdaad allemaal wat moe. Het vraagt uiteraard wel veel van jezelf. Jammer dat je ermee stopt maar jij voelt zelf het beste aan.

Heinz

Detailing trainee
1 dec 2014
16
5
45
Jammer..... Laat het even bezinken en wie weet.... Op een mooie zomerse dag gaat het misschien weer kriebelen.

Vind-ik-leuks: mainstreet