Hallo,
Ik ben Hendri, ben 23 jaar jong.
Ik woon in het dorpje.
Emmer-Compascuum
Rij in een Nissan Almera n15. Het was een standaard auto.
Ik heb er wat schade mee gereden maar dat kwam voor mij wel mooi uit. Maar goed dit is dus die schade maar had toen al heldere koplampen.
Ja en wat doe je dan als je dat hebt gehad inderdaad dan kijk je na iets wat je aan staat en dat was dit.
Zoals je ziet bij die achterbumper hoort daar geen orginele uitlaat bij en dus heb ik een ander laten maken.
Dit is het resulaat nog wel met een witte bumper.
Wat schade op de motorkap wat niet meer te redden was, was het idee om maar een ander te halen. En geef nou toe wat lijkt nou mooier om hem direct te laten verlassen.
Zo het resultaat ongespoten.
Ja en dan het kleurtje nog ik heb eerst nog gekozen voor de orginele kleur.
Ja en helaas heb ik alleen nog maar een foto van de voorkant dat hij bijna af is.
Zoals jullie weten mag je niet bellen en rijden tegelijk.
Ik heb dan nu ook een parrot carkit.
Ook heb ik op automaxx summer edition xenon gekocht.
Ook heb ik nog een nieuw naambordje laten maken
Hier nog ff een paar foto's hoe hij er stond
Heb net nieuwe velgen
Heb nog 2 filmpjes
Ik ben Hendri, ben 23 jaar jong.
Ik woon in het dorpje.
Emmer-Compascuum
Rij in een Nissan Almera n15. Het was een standaard auto.
Ik heb er wat schade mee gereden maar dat kwam voor mij wel mooi uit. Maar goed dit is dus die schade maar had toen al heldere koplampen.
Ja en wat doe je dan als je dat hebt gehad inderdaad dan kijk je na iets wat je aan staat en dat was dit.
Zoals je ziet bij die achterbumper hoort daar geen orginele uitlaat bij en dus heb ik een ander laten maken.
Dit is het resulaat nog wel met een witte bumper.
Wat schade op de motorkap wat niet meer te redden was, was het idee om maar een ander te halen. En geef nou toe wat lijkt nou mooier om hem direct te laten verlassen.
Zo het resultaat ongespoten.
Ja en dan het kleurtje nog ik heb eerst nog gekozen voor de orginele kleur.
Ja en helaas heb ik alleen nog maar een foto van de voorkant dat hij bijna af is.
Zoals jullie weten mag je niet bellen en rijden tegelijk.
Ik heb dan nu ook een parrot carkit.
Ook heb ik op automaxx summer edition xenon gekocht.
Ook heb ik nog een nieuw naambordje laten maken
Hier nog ff een paar foto's hoe hij er stond
Heb net nieuwe velgen
Heb nog 2 filmpjes