• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vanaf heden gratis bij elke bestelling: Je beste vriend tijdens spannende EK-Momenten!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
stressbal.jpg
 
wehehehe als het goed is krijg ik morgen ook post, maar ik heb geen stress, ik geef totaal nix om voetbalw^^w
 
Ze hadden veel eerder moeten komen, de timing is dus verre van optimaal, maar ze waren uitverkocht en via via konden we er opeens toch aan komen. Ach met die 3-0 van daarnet komen we misschien nog ver ook :party:
 
Ik heb ook lekker staan poetsen tijdens de wedstrijd. Toevallig wel op een oranje auto (De Matiz van m'n moeder).
Weet dan ook wel de stand, want wat kunnen kerels toch hard brullen om een bal die in een netje gaat :weetniet
 
ladybug zei:
Ik heb ook lekker staan poetsen tijdens de wedstrijd. Toevallig wel op een oranje auto (De Matiz van m'n moeder).
Weet dan ook wel de stand, want wat kunnen kerels toch hard brullen om een bal die in een netje gaat :weetniet

Ik stond in de garage met de deur open, en toen 1-0. Overal gejuich, toeters en ik weet :weetniet niet wat ik meer hoorde. Aparte ervaring als je met iets anders bezig bent. Na afloop wel een x-] biertje op genomen.

Naar aanleiding van de reputatie van de Italianen wist iedereen dat het een :slotje zware wedstijd zou worden. En de statestieken n.b.t. Italië hebben we nu veranderd, hèhè. w^^w Jammer Italië, volgende keer beter............