• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik heb het niet gebruikt maar een hoop forumleden gebruiken Cquarts....dat is ook een laag erop. In principe is ieder wax/sealant een laag erop. Snel op de site gekeken en ipv SiliciumOxide (Sio4) gebruiken ze hier Polyurethaan een organische kunstof die ook in harde verven wordt toegapast. Het is in dit geval een ééncomponentenvloeistof die je aanbrangt. Simpel gezegd lijkt het bijna een hele dunne polyurethaanlak. Het droogschema geeft dat ook wel aan....na 40 minuten stofdroog en volledig uitgehard na 24 uur.....dat staat ook op blikken sneldrogende verf.

Alleen krijg ik het gevoeld dat Cquarts een veel dunnere laag is die eventueel makkelijk weg te poetsen is. Dat lijkt mij bij dit product niet het geval. De vraag is of je dat wel wil...

Wel een interessant product. Als je een garage hebt.....

Groetjes GdV