• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verfplekken?

Sugr_81

Detailing addict
12 apr 2016
339
70
43
Oost Vlaanderen
Ik weet niet juist wat voor vlekken het zijn...volgens mij zijn het verfplekken. Hoe krijg ik deze best eruit zonder de kunstof te beschadigen? Ik zelf dacht aan Apc 1:10 is dat een goed idee?
aedeace0510872031a3eef057a263789.jpg
 
Dat is wel het lichtste waar je mee zou kunnen beginnen. Is het op waterbasis of thinner? Zou eerst de APC proberen en anders een ontvetter. Ik heb zelf een ontvetter uit de spuiterij, die tast kunststof niet aan.
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Wat je nodig hebt is een middel dat de hechting van de verf vermindert.
Dan lijkt mij iets als Poorboys NaturalLook een ideaal middel
Gewoon, na wat tijd om in te trekken, een hard borsteltje erbij

Ontvetten helpt bij vette dingen, verf heeft maling aan ontvetters
 
Ik weet niet juist wat voor vlekken het zijn...volgens mij zijn het verfplekken. Hoe krijg ik deze best eruit zonder de kunstof te beschadigen? Ik zelf dacht aan Apc 1:10 is dat een goed idee?Bekijk bijlage 97195
Deze is na hardpoetsen met Apc 1:10 en een nagelborstel + melamine sponsje de vlekken toch eruit gekregen. En als laatste heb ik het afgewerkt met een dressing van Poorboys.
1aa70c1aa5d3a7de3521a5d23cf9f25c.jpg