• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

verlengsnoers wagen

Verlengsnoer

Detailing trainee
17 jun 2013
73
40
Hallo allemaal, na ruim twee jaar mijn poets spullen bij Carclean besteld te hebben en meegelezen te hebben wil ik mij voorstellen.

Ik heb altijd van schone en glimmende auto's gehouden. Zo reed ik mijn vorige auto altijd netjes door de wasstraat en dacht goed bezig te zijn. Sinds ik van mijn leasebak af ben en een eigen wagen heb ben ik mij gaan interesseren voor het detailen. Ik heb nu na twee jaar ook een aardige collectie opgebouwd.

Momenteel ben ik op vakantie en kan niet wachten tot ik terug ben om de dap900 power pack te gaan gebruiken. Ik heb in de zomer van 2011 een golf 5 GTI edition30 abt getuned gekocht uit eind 2008. In eerste instantie was de wagen perfect maar zoals met elke hobby is er geld en tijd in gaan zitten.

Wijzigingen:
DV vervangen voor een Forge exemplaar
Klasse 3 alarm Custom 3" rvs downpipe met bypass klep voor de einddemper
JD chip op maat stage 2
Golf 6R remmen rondom met rvs leidingen
Verzwaarde sportkoppeling van Sachs
Forge twintake inlaat
H&R verlagingsveren
Turbo en oliedruk meter
Catch can

Hierij wat (oude foto's)
golf1.jpg


L1020495_zpsd730d855.jpg


3-1-2.jpg


VerlengsnoerRun2.jpg


De vrouw haar auto
8ea2f416.jpg
 
  • Leuk
Reactions: PeterS
verlengsnoer1;334345 zei:
De vrouw haar auto


Auto? Vrachtwagen bedoel je... jeetje wat een slagschip :ja . Maar van harte welkom en veel leesplezier (maar hier ben je al een paar jaar goed mee bezig!).
 
Dank jullie wel!

De wagen is voor verkoop afgeleverd met een waxguard behandeling. Ik heb de eerste tijd de wagen dan ook behandeld met waxguard producten. Ik ben erna over gestapt op Mothers producten. Dit omdat de rode flessen er goed uitzien ;) en de prijs in mijn klasse viel.
Nu ik een dap900 voor mijn verjaardag heb gekregen kan ik niet wachten om aan de slag te gaan met monello en pb producten.

Het eerste weekend na mijn vakantie is dan ook al gereseveerd om de tractor en mijn wagen te behandelen.
 
Welkom! Volgens mij heb ik je wel eens zien rondrijden in Uithoorn, ik heb daar een klant zitten waar ik wel eens heen ga....
 
Welkom! Mooie auto's!

p.s. Woon je dicht bij de Ford dealer? Ik kom bijna ieder weekend in Uithoorn ;)
 
yorick;334470 zei:
Welkom! Volgens mij heb ik je wel eens zien rondrijden in Uithoorn, ik heb daar een klant zitten waar ik wel eens heen ga....

Kan heel goed. Zal straks kijken of ik kan vinden waar jij in rijdt...
 
Ik zie dat we vier jaar verder zijn.

De GTI en Landrover zijn in maart ‘17 ingeruild voor een X1 2.0i m-line en MB c200.

Sindsdien ook de wasbox aan de n201 bij Uithoorn uitgevonden. Ben daar wekelijks te vinden met 1 van de wagens :)

De MB is verlaagd, heeft 20” velgen en smoke folie over de achterlichten gekregen. Sinds deze week ook voorzien van een audio upgrade (concept 4 cars).

5898ADB9-A136-4CFD-93E9-6E3C37A104DF.jpeg
1A5F4A58-C68A-4EBD-B031-BECB967AAB64.jpeg
7F7CEB13-667D-4A8E-A1FF-7B59E00E60CA.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Neem je je emmers mee naar de wasbox daar en doen ze dan niet moeilijk?
Zeer zeker. Ik neem twee emmers met sop mee.

Er hangen camera’s maar ik heb nog nooit iemand van de wasbox (eigenaar of iets dergelijks gezien). Daarnaast spot ik nog wel eens andere met een emmer en washand...
 
  • Leuk
Reactions: Samz