Goedendag,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik was mijn auto normaal gesproken met autoglym polar blast door een Karcher K2 (110Bar) met een FJ 6 Foam jet
bol.com link:
www.bol.com
Maar het schuim is niet erg dik, Ik heb de polar blast ook wel eens als concentraat gespoten en dan krijg je wel wat dikker schuim, maar niet zoals je in veel video's ziet.
Nu hoor ik veel mensen over de bar van de hogedruk reiniger en over het schuimpistool zelf.
Nu zag ik deze ook staan:
www.bol.com
Zou het met dit schuimpistool beter werken?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Mvg,
Jeroen
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik was mijn auto normaal gesproken met autoglym polar blast door een Karcher K2 (110Bar) met een FJ 6 Foam jet
bol.com link:

Kärcher FJ 6 Foam Jet - regelbaar - 0,6 Liter - K2/K7 series | bol
Kärcher FJ 6 Foam Jet - regelbaar - 0,6 Liter - K2/K7 series. FJ 6 schuimsproeier met extra krachtig schuim voor een eenvoudige reiniging van alle...

Maar het schuim is niet erg dik, Ik heb de polar blast ook wel eens als concentraat gespoten en dan krijg je wel wat dikker schuim, maar niet zoals je in veel video's ziet.
Nu hoor ik veel mensen over de bar van de hogedruk reiniger en over het schuimpistool zelf.
Nu zag ik deze ook staan:

CARDETAIL Foam Lance voor Karcher K-Series Hogedrukreiniger 1L - Foam Gun - Foam Cannon | bol
CARDETAIL Foam Lance voor Karcher K-Series Hogedrukreiniger 1L - Foam Gun - Foam Cannon. Deze schuimlans werkt volgens het venturi effect waarbij het...

Zou het met dit schuimpistool beter werken?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Mvg,
Jeroen